AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg tok eksamen som privatist ifjor jul (2011), og nå til våren (2012). Men jeg har ikke bestilt karakterbevis enda, da jeg skal ta opp fag i år også og tenkte at det ikke hastet. Da jeg skulle gjøre det idag, så måtte jeg lage ny bruker på privatistweb. Jeg får helt panikk nå, må jeg ta eksamenene på nytt?? Er karakterene slettet? Trodde ikke det var en frist for å få de, kun for de som skulle sende inn til samordna opptak i år. På forhånd takk for svar Hilsen nervøs Anonym poster: 7c52e10fee1bcc16589bbfecd83dd80a
kubrak Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Tviler på at det er så strengt. Jeg har uansett ikke peiling, så du får vel bare ringe rådgiver eller sende inn spørsmål på ung.no eller noe sånt noe.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Ta kontakt med din fylkeskommune. Har mine tvil til at du må ta eksamene opp på nytt igjen. Hvis det er sånn praksisen er så hadde det dukket mange sure fjes opp i lokalaviser rundt omkring :-) Anonym poster: f2fb38e67d88dc2fd00a6cbd33ff240c
Nusseli Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 De har sikkert som i Sverige; En database hvor de sparar på slike ting. I Sverige kan vi få tre kopier før vi må begynne å betale for kopiering+frakt.. Tror nok det ordner seg :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå