Gå til innhold

Ønsk meg lykke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i morgen får jeg besøk av en fyr jeg har dervet og truffet for kaffe. En sånn en fin en, med pene hender og underarmer og er steike høy (1.97). Jeg skal lage butterchicken og vi skal drikke øl og vin til. Det her blir bra.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lykke til!

Full rapport til KG etterpå. :nigo:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Uuuuuuh, rapport KREVES.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Takk, jeg har kjent ham siden siste helg i juni. Vi var begge frivillige under en rockefestival og under siste konserten snek jeg meg opp etter ham for en klem, kikket opp på høye ham og ble steingra og presterte å si: Æ må ha dæ, klinke edru. :rødme:

• Liker 2
Skrevet

Det spørs om jeg får noe ut av ham siden jeg regner med han kommer til å bli stappmett, han også elsker indisk mat. Uansett, jeg liker å vise frem hvor god jeg er på kjøkkenet også, så sånn sett så blir det bra, uansett.

Skrevet

Lykke, lykke til - håper det blir en bra kveld!

Oppdater oss gjerne hvordan det gikk :skravle:

Anonym poster: 2fc66ddfcb0649a3128896cf2b014aca

Skrevet

Høres ut som det blir en bra date, "gjest". Du får sende restene hitover, jeg også er veldig glad i indisk mat.

Skrevet

Høres ut som det blir en bra date, "gjest". Du får sende restene hitover, jeg også er veldig glad i indisk mat.

Oppskriften jeg bruker er veldig enkel, jeg såg den først her.

Og flere bilder kan finnes av en annen blogger som også liker den her versjonen.

Skrevet (endret)

Masse lykke til! :)

Endret av Nattjenta
  • Liker 1
Skrevet

Oi takk, det skal jeg prøve ut! Spørs hvor bra det blir, kokkeferdighetene mine er minimale og pappa mobber meg med at jeg svir kokte pølser :(

Skrevet

Aaww, lykke til :)

Skrevet

Kjempespennende! Lykke til :)!

Skrevet

Du er tøff "gjest"- masse lykke til i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...