Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe kosete med samboeren og barnet, men ikke med andre. Med de to får jeg aldri nok, men blir veldig ukomfortabel hvis andre klemmer på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Bare med barnet mitt. Får ikke nok klemmer og koser fra han.

Men sånn generelt med partnere, så er jeg lite kosete.

Skrevet

Jeg har oppdaget at jeg er veeeldiiig kosete med den rette kjæresten! Kommer ikke fra en klemmefamilie,og i vennekretsen blir det litt klemming bare som hilsen evt ifølge med en gratulasjon. Ungene mine er nå såpass store at det med eldstemann er til nød en natta-klem, og med minstejenta stort sett slutt på å sitte i fanget å kose. Godt da, at jeg har en kjæreste med god kosekondis, og at jeg får oppholde meg i armkroken hans så ofte og så lenge jeg vil <3 Jeg kysser, stryker og pusker og noen ganger bare nyter å være helt inntil med mye kroppskontakt. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg før; eksmannen min var bare interessert i nærhet så lenge det innebar sex. Skjønte aldri at god sex forutsetter mye nærhet i hverdagen.

Skrevet

veeeeeeldig kosete, kroppskontakt er like viktig som mat og drikke for meg :smilorange:

Skrevet

Ekstremt. Grenser nok til plagsomt i blant, men kan ikke la være.

Det er så mye koseligere å ligge inntil, ta på, klemme og kysse litt på kjæresten enn å sitte i hver sin ende av sofaen. Faktisk koselig (for meg) selv om han ikke har lyst også.

Skrevet

Ikke veldig XD Kan være det til tider, plutselig kan det klikke for meg, haha! Om kjæresten min som er veldig kosete av seg, kan jeg fort føle at jeg ikke får puste, haha! Men det er bare digg at han er det <3

Skrevet

Liker å holde henderblush.png

Anonym poster: ea80270cda946e015f3ff84f62c1c90f

Gjest Vena Cava
Skrevet

Er veldig kosete når det gjelder kjæresten, men klemmer veldig sjelden på venner eller familie da jeg ikke er vant til det, og det faller unaturlig for meg med mindre det gjøres som en velkomst hilsen om det er lenge siden sist vi så hverandre. ser ingen grunn til å endre på dette heller, koste familie er vi ikke.

Men med kjæresten, og dattera mi på to år er det noe heeeelt annet :) Kan sitte i timesvis i sofakroken og bare sitte nærme hverandre.. Dattera mi kan jeg nusse og klemme på hele dagen lang og aldri bli lei <3

:)

Skrevet

Elsker det :) Men er ikke sånn at jeg koser med familie og venner akkurat, må være kjærestekos :yvonne:

Skrevet

Jeg elsker kos!

Stryking, klemming, kyssing... Jeg kunne kost hele tiden :hjerter_rundt:

Noen andre som har det slik?

Anonym poster: b3a4a4fb656b98c8bfe5789087192092

Liker å kose, ja, men ikke 24\7 - da blir det litt slitsomt, og ikke ute blant folk, det er bare pinlig.

Anonym poster: f370d92464dae9c4bf1f1b372c0e3389

Skrevet

Jeg er veldig kosete med kjæresten, men ikke så mye med noen andre. Kjæresten vil jeg helst ligge oppå hele tida. :rodmer: Men for meg holder det å ligge i armkroken og holde rundt hverandre, trenger ikke å strykes på e.l.

Gjest LillaGorilla
Skrevet (endret)

Liker kos i passelige mengder, med de rette personene!

Gir klemmer til nær familie og noen få venner, ikke mer enn det.

Jeg liker ikke å kose f.eks. etter sex med folk jeg ikke er i et forhold med (selv om vi er gode venner), men dersom det er en kjæreste inne i bildet vil jeg gjerne ha masse kos (også utenom seksuelle situasjoner selvfølgelig), men ikke slik at det blir veldig klengete og klissete. Jeg liker ikke å være kosete i andres nærvær, da jeg selv synes det er ubehaglig og rart å henge med folk som klenger og koser med hverandre hele tiden.

Så jeg er vel kosete, men med moderasjoner :P

Endret av LillaGorilla
Skrevet

Bare med barnet mitt. Får ikke nok klemmer og koser fra han.

Men sånn generelt med partnere, så er jeg lite kosete.

Akkurat det samme her.

Opplever det som ganske slitsomt da de fleste kjærestene jeg har hatt har gitt meg kvelningsfornemmelse ved å ville kose så mye,mens de har følt seg avvist fordi jeg ikke er kosete av meg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Akkurat det samme her.

Opplever det som ganske slitsomt da de fleste kjærestene jeg har hatt har gitt meg kvelningsfornemmelse ved å ville kose så mye,mens de har følt seg avvist fordi jeg ikke er kosete av meg.

Jepp. Skjønner. Jeg ble ofte presset til å være noe jeg ikke var, i og med at ekser har følt seg avvist og gjort det til slik at det var meg det var noe feil med, og at det var jeg som måtte bli mer kosete. Jeg ser idag at dette blir helt feil. Man kan ikke presse noen til å gjøre slikt.. Man skal kose fordi man har lyst til å kose, ikke fordi det forventes.

Glad man er singel.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...