Gå til innhold

Hva kan jeg ha til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan denne kjolen styles? Til bryllup.

Anonym poster: 55b1b9990889352e38c864972ccef1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør bruke noe helt enkelt, broderiene er som et smykke i seg selv. Du kan ha enkle øredobber og evt. et matchende armbånd. Jeg ville ikke hatt halssmykke. Jeg er glad i perler, jeg da, men det er kanskje ikke du. Keep it simple i alle fall. Hvis du tenker å ha veske til, bør du plukke opp fargen minst ett annet sted i antrekket, feks. skoene, evt. øredobber, armbånd eller hårpynt.

• Liker 2
Skrevet

Du bør bruke noe helt enkelt, broderiene er som et smykke i seg selv. Du kan ha enkle øredobber og evt. et matchende armbånd. Jeg ville ikke hatt halssmykke. Jeg er glad i perler, jeg da, men det er kanskje ikke du. Keep it simple i alle fall. Hvis du tenker å ha veske til, bør du plukke opp fargen minst ett annet sted i antrekket, feks. skoene, evt. øredobber, armbånd eller hårpynt.

Enig! :)

Anonym poster: 98f6d195cd67143e17f6d5a361ba58f5

• Liker 1
Skrevet

Er enig med Professor Orm. Ville ikke hatt halskjede til denne kjolen, det kan fort bli litt for mye av det gode :)

Bruk et par øredobber og et enkelt armbånd :)

• Liker 2
Skrevet

For en nydelig kjole! Enig med overnevnte. Ser for meg at noen litt store øredobber i sølv pluss sølvveske kan funke bra. Og et sjal eller en fin jakke i matchende blåfarge. :)

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over meg her. Noen fine øredobber i sølv og et fint enkelt armbånd :) Ville ikke brukt noe halskjede.

Skrevet

Jeg blir så glad i hjertet mit når jeg møter folk som "har skjønt det" innen det å kombinere og sette sammen antrekk. Der er ikke mange av oss, for å si det sånn..

Skrevet

Det blir sorte pumps og sort veske (med sølvfarget lenke), sjal i samme farge som kjolen. Smykker har ikke jeg bestemt helt enda, men det blir enten noen hjerteformede øredobber i sølv og perlehvit, eller noen lange i sølv om jeg finner det, og et sølvarmbånd.

Takk for hjelpen!

TS

Anonym poster: 55b1b9990889352e38c864972ccef1c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...