AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Hei! Hvordan skal sensation billetten se ut? Jeg kjøpte av en kar på finn, og i det store hvite feltet i midten av billetten står det bare: Billettservice - mondial Billettforsikring Dette er ditt forsikringsbevis Vi henviser til våre nettsider for vilkår og betingelser www.billettservice.no Arrangementskode er: BCMMO2B Så står det pris: 35,00 (???) Det står også fullt navn på han jeg kjøpte den av, og øverst i hjørnet står det: Dette er din billett Nederst er det strekkode til BCMMO2B Billetten ser lik ut som andre sensation billetter jeg har sett ellers, med unntak av at det står dette om at det er forsikringsbevis, og står ingenting om sensation? Han sa han hadde ringt billettservice, og de hadde sagt at de kun gikk ut ifra arrangementskode og strekkode uansett? Anonym poster: 7e80ad878db8131623a5c789beeac502
toffel Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 høres ut som det bare er forsikringa på billetten da.. jeg fikk ens ånn når jeg kjøpte forsikring til en festival
Wonders Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 dette er forsikring om det blir noe uforutsett med arrangementet, som avlysning osv... Kom du inn med billetten din? Hvorfor kjøper dere ikke billetter rett etter de blir lagt ut? Rett fra Billettservice? Følg med på nettsiden på hva som skjer fremover? Slutt å bruk useriøse selgere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå