Krakonosj Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Så har det skjedd igjen. En kvinnes mas og tjas, om penger denne gangen (surprise, surprise), har fått det til å tørne fullstendig for en stakkars fyr: http://www.dagbladet.no/2012/09/14/nyheter/utenriks/drap/rettssak/23404964/ Politiets teori er at Armin var så lei av at kona maste om penger, så han ville få en «ny start» ved å drepe alle hans nærmeste. Nå, kvinner? Hva har dere å si til deres forsvar? Jeg er ikke ute etter å dømme dere, jeg vil bare forstå hvorfor dere holder på sånn som dere gjør. Skjønner så klart at dere bare er skapt sånn og ikke kan noe for det, men jeg vil gjerne vite hva som går igjennom hodene deres når dere bringer en fyr til vanvidd på denne måten. Her har dere forresten et bilde av fyren (hovedsaklig han til venstre): Du kan nesten se det på hele fyren at han rett og slett er sliten etter alt for mye BLABLABLAPENGERBLABLAOPPMERKSOMHETBLABLA.
kjole100 Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Tuller du? At kona maser om penger er da virkelig ikke noen grunn til å drepe familien. Ikke legg skylden på kona for at mannen er en drapsmann 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Og hva er det som feiler dere menn som drar på morderaid av litt mas? .... Anonym poster: 55a099472471160d562b8cd754cfdfa1 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Etter å ha lest artikkelen du linker til føler jeg ikke for å poste morsomheter. Synes det er smakløst å spøke med slikt. Anonym poster: 857c1ce70a00606630b4fd1ee3565bd5 8
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2012 (endret) Og hva er det som feiler dere menn som drar på morderaid av litt mas? .... Rettelse: veldig veldig mye mas La oss i det minste argumentere på en ærlig måte. Men hva som feiler oss menn, som drar på morderraid over veldig veldig mye mas? Nei, det vet jeg saktens ikke. Det virker som det rett og slett bare tørner for noen, at det bare blir alt for mye mas. Jeg vil anta at det har med traumer å gjøre, litt som med folk som har vært i krigen. Endret 14. september 2012 av Krakonosj
Gjest Snuppi Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Så har det skjedd igjen. En kvinnes mas og tjas, om penger denne gangen (surprise, surprise), har fått det til å tørne fullstendig for en stakkars fyr: http://www.dagbladet...tssak/23404964/ Politiets teori er at Armin var så lei av at kona maste om penger, så han ville få en «ny start» ved å drepe alle hans nærmeste. Nå, kvinner? Hva har dere å si til deres forsvar? Jeg er ikke ute etter å dømme dere, jeg vil bare forstå hvorfor dere holder på sånn som dere gjør. Skjønner så klart at dere bare er skapt sånn og ikke kan noe for det, men jeg vil gjerne vite hva som går igjennom hodene deres når dere bringer en fyr til vanvidd på denne måten. Her har dere forresten et bilde av fyren (hovedsaklig han til venstre): Du kan nesten se det på hele fyren at han rett og slett er sliten etter alt for mye BLABLABLAPENGERBLABLAOPPMERKSOMHETBLABLA. BLABLABLA.....Mannen har, utifra bildet å dømme, brukt alle pengene på narkotika.
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2012 BLABLABLA.....Mannen har, utifra bildet å dømme, brukt alle pengene på narkotika. Nå er du bare fordomsfull. Når jeg ser det bilder der, ser jeg en fyr som rett og slett trenger en pause. Han trenger å komme seg ut litt, treffe kompiser, ta seg et par pils, få se en fotballkamp i fred. Han ser bare veldig veldig sliten ut. Ja, han ser ut som de fleste gifte menn jeg kjenner. 1
Sweet77 Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Galninger finnes i begge leire, Krakko. Typisk mannlig argumentasjon, btw. Istedenfor å påpeke at han burde tatt til fornuften og gått, så gir du skylden til den andre parten: "det er alle andres skyld at jeg er en maniac". 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 (endret) Åh herre, hvem gifter seg med de vrakene der Det er en kjent sak at de som er avhengi av dop, gjør hva som helst for å få det. Jeg har ingen tro på at jenter maser så fælt om penger. Endret 14. september 2012 av Evilposelos 2
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2012 Galninger finnes i begge leire, Krakko. Typisk mannlig argumentasjon, btw. Istedenfor å påpeke at han burde tatt til fornuften og gått, så gir du skylden til den andre parten: "det er alle andres skyld at jeg er en maniac". Det kalles å ta ansvar. Han hadde barn, han kunne ikke bare "ta til fornuften og gå". Det er sånn som kvinner gjør. Menn gjør ikke sånn.
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2012 Synes det er smakløst å spøke med slikt. Wow. Så utrolig uinteressant.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Man må faktisk ta ansvar for seg selv også. Når man blir drevet til mord så har IKKE tatt ansvar for seg selv, og ihvertfall ikke for barna som han vil drepe. Anonym poster: 55a099472471160d562b8cd754cfdfa1 1
Sweet77 Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Det kalles å ta ansvar. Han hadde barn, han kunne ikke bare "ta til fornuften og gå". Det er sånn som kvinner gjør. Menn gjør ikke sånn. Nei, de dreper dem isteden. Den "pengemas"-forklaringen høres bare ut som en dårlig bortforklaring fra en som desperat prøver å vri seg unna. 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Wow. Så utrolig uinteressant. Kunne vel sagt det samme til deg, virker som om du bare driver å kødder her. Anonym poster: ab8b422c215d7a4f1a1f0db80fedd6f0 6
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2012 Man må faktisk ta ansvar for seg selv også. Når man blir drevet til mord så har IKKE tatt ansvar for seg selv, og ihvertfall ikke for barna som han vil drepe. Det er et godt poeng. Men så må du også huske på at i dagens samfunn kan man ikke en gang gi kona si så mye som en lite ørefik uten at det blir halloi, så det er jo ikke så rart at ting gjerne bygger seg opp over tid og at det kanskje blir overmåte brutalt når frustrasjonen da først får slippe ut.
Krakonosj Skrevet 14. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. september 2012 Kunne vel sagt det samme til deg, virker som om du bare driver å kødder her. Nei, jeg kødder ikke. Har alltid ment at kunnskap er bra, det å få belyst alle sidene av en sak.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Herregud for en tulling. Stakkars mennesker! Anonym poster: 5310c5ff15d46230ce2d35fa48f7f0c2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Menn bør ikke gifte seg, men bruke litt penger på horer i stedet! Anonym poster: 6e0c00909d546143f0025bfe81569180 1
yes2yes Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Hva slags monster er det som myrder sine egne barn, og hvordan kan en noengang 'starte på ny' når en har blodet til sin egen familie klistret til hendene. Ingen sum med penger kan være nok til å få seg til å gjøre slik, og jeg vil aldri bli klok på de som ofrer så mye vedifult for noe lite og ubetydelig som penger. 5
Fresi Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 TS, du har en viss evne til å formulere deg morsomt. Bruk det på noe litt mindre forutsigbart (kvinnehat på KG er lissom ikke så banebrytende) og det vil gå deg vel her i livet. Med velment hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå