Gjest kinkylita Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Enkelt og greit! Hvordan ville du levd dersom du kunne velge, og hvordan type livsstil? Alt er tillatt, uansett hvor uoppnåelig drømmene måtte være Jeg for min del ville ha elsket å ha bodd på ei sydhavsøy, gjerne type Bahamas, hvor mannen min jobbet som dykkeinstruktør e.l. og jeg jobbet med å redde og ta vare på eksotiske dyr.. Dagene skulle være bekymringsfrie og fulle av margaritas i solnedgangen... Vi skulle aldri trengt å tenke på hvordan været ville bli dagen etter, eller isskraping av bilruta. Vi skulle forøvrig ha såpass god økonomi at vi hadde muligheten til å oppsøke snøen og vinteren når vi følte for det. Ellers har jeg alltid vært fascinert av jordbruk og bønder (?) og hadde ikke hatt noe imot å bodd et år eller to sammen med amish-folka i USA. 1
Purple Basil Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Flyvertinne fra "gamle dager" Reise jorden rundt, bo på hoteller, nydelig stylet hår, sminke og drakt.. Aaah..
Gjest test123 Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Lars Monsens liv, men jeg fryser så lett. 1
sebra Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Jeg skulle ønske jeg var rik, så jeg kunne reist rundt i verden og åpnet masse dyresentre og sørget for at hjemløse dyr ( og alle de jeg kunne sørget for) hadde det bra, og at jeg nesten kunne tatt alt på sparket. Ala hmm idag så vil jeg en tur til New York. 1
Ixnay Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Jeg skulle også ønske jeg var rik, så kunne jeg brukt sommeren på å reise og vinteren til å gå på ski. I tillegg så skulle jeg ha gitt mine nære og kjære alt de trenger og mer til, samt donert masse til forskning, wwf og redd barna etc.
Gjest Fairydust Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg drømmer om et ganske alminnelig A4-liv på landet. Med et passelig stort hus med hage, gro mine egne grønnsaker, bær og urter. Et sted der bare veien skiller fjæra og fjellet omtrent. Med mann, kanskje noen barn, og flere hunder. Kanskje et koselig lite hjemmeoppdrett. Båt i naustet og en stor bod med masse sportsutstyr. 1
Gjest Candy Pie Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Hadde jeg fått mulighet til å ta fettsuging, så ville jeg fått drømmelivet, sakte men sikkert. Vil bare bli fornøyd med meg selv, så er livet på jorda i seg selv godt nok for meg:)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 jeg vil bare være psykisk frisk jeg, hadde drømmelivet før jeg ble syk og jeg vil gjerne ha det tilbake.
karkl Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Drømmer om å flytte på bygden og drive gård. Drive kombinert med storfe og boergeit. Det kommer ikke til å skje, kona vil bo i by, og jeg har gresspollenallergi...
Obelix Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Samme liv som nå..men gjeldsfri og at kona hadde samme sexlyst som meg.. 1
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Slik som nu, men med mere penger.
Sorenskriver Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 (endret) d Endret 3. oktober 2012 av Sorenskriver
Kapteinen Skrevet 23. september 2012 #13 Skrevet 23. september 2012 Skulle ønske jeg var Batman uten de døde foreldrene, mentale arrene og psykopatene som vil drepe meg.
Gjest grenlandstuppa Skrevet 23. september 2012 #14 Skrevet 23. september 2012 Jeg skulle vært en suksessfull makeup-artist med base i USA, og hatt et par barn med min kjære, som hadde hatt hjemmekontor innenfor it, med nok penger til å besøke alle verdens land.
Sunshower Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 Drømmelivet for meg er det "kjedelige" A4livet med en snill og god mann, koselig hus på landet, barn, en jobb jeg trives i, og en stabil og god økonomi som tillater oss å leve livet vi ønsker uten å bekymre oss for å ha mat på bordet.
Gjest Fairydust Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Drømmelivet for meg er det "kjedelige" A4livet med en snill og god mann, koselig hus på landet, barn, en jobb jeg trives i, og en stabil og god økonomi som tillater oss å leve livet vi ønsker uten å bekymre oss for å ha mat på bordet. Godt jeg ikke er den eneste som drømmer sånn! Har inntrykk av at de fleste vil opp og fram her i livet. Gjerne så langt vekk fra A4-livet som overhode mulig, og at drømmen er å ta sjanser og gjøre ting som skiller de fra mengden. Jeg derimot, ønsker dette livet som du beskriver her. Økonomisk trygghet høres helt fantastisk ut i mine ører.
Jolene Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 Ønsker meg A4-livet med min kjære: bo sammen, tjene nok med penger til at vi kan reise når vi har ferie, ikke trenge å lese alt av priser i butikken, eie et fint mursteinshus med 4 soverom 2 bad stort kjøkken og ok stue, samt gifte meg med min kjære. Samt når vi en dag skal flytte til Tyskland.
Knirke Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 Bo på en seilbåt, seile jorda rundt og jobbe som forfatter eller journalist A4 liv kan jeg gjøre når jeg blir gammel... Kjøpe hus med låve og ha et par hester, hunder og høns
Pene sko... Skrevet 26. september 2012 #19 Skrevet 26. september 2012 Samme liv som nå grovt sett. Jeg har og vil sannsynligvis fortsette å leve et behagelig liv.
mammamora90 Skrevet 26. september 2012 #20 Skrevet 26. september 2012 Jeg har mange drømmeliv jeg kunne tenkt meg. Men først og fremst skulle jeg ønske jeg kunne levd et liv uten bekymringer på noen som helst måte, spesielt med tanke på en genetisk sykdom i familien slik at de som var rammet av denne sykdomen i familien kunne blitt friske, men det er umulig. Ellers skulle jeg gjerne ha reist rundt og hjulpet foreldreløse barn som bor på gata i forskjellige land, eller generelt hjelpe vanskeligstilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå