Gå til innhold

Moren min tvinger meg å være hos henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei (får håpe at hun ikke henger her, noe jeg tviler på) foreldrene mine er skilt. Og idag så er faren min bort for én dag. Altså han kommer hjem imorgen tidlig. Hun mener at jeg være hos henne når faren min ikke er hjemme. Jeg sier at det er upraktisk og bare stressende for meg, ettersom at jeg først skal noe og jeg vil ikke da komme hjem om natten for å så være våken i kanskje 1 time, og så dra hjem til faren min igjen. Men hun vil ikke høre på dette.

Videre så liker jeg heller ikke å være der ettersom at hun ikke er noe særlig hyggelig mot meg, og at det er mange barn der og blir fort stressa av alt bråket.

Hva kan jeg si? Er over 16 år forresten.

Anonym poster: 2aad478e7fcafe10f76f392cb79afc6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor de samme selv om de er skilt?

Anonym poster: d2179fd297f96ef804750293858c5564

Skrevet

Bor de samme selv om de er skilt?

Anonym poster: d2179fd297f96ef804750293858c5564

Nei hver for seg, og tar sånn 40-60min å reise mellom hver forelder.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Hun er sikkert redd du skal finne på noe tull, drikke deg full, ta narkotika o.a. derfor hun vil ha deg der.

Skrevet (endret)

Det er ikke så uvanlig at foreldre ikke ønsker at mindreårige tenåringsbarn skal ha huset for seg selv i tilknytning til helg. Har hun dårlig erfaring fra tidligere?

Endret av Bodillen
Skrevet

Hun er sikkert redd du skal finne på noe tull, drikke deg full, ta narkotika o.a. derfor hun vil ha deg der.

Det er ikke så uvanlig at foreldre ikke ønsker at mindreårige tenåringsbarn skal ha huset for seg selv i tilknytning til helg. Har hun dårlig erfaring fra tidligere?

Ja skjønner hva dere mener, men nei vil ikke ha fest hjemme. Og jeg fyller også 18 i november om det skal ha noe å si..

Skrevet

Huff da...

Hvis du blir 18 om bare ett par mnd, ser jeg ingen grunn til at du ikke kan få være alene hjemme hos din far for 1 natt, så lenge det er greit for han som faktisk bor der, og det er ditt øsnke.

Når man er såpass gammel er det i grunn på tide å få øve seg litt på å være alene...

Anonym poster: ff483b2c1739ebe259d5b01435dcfa8f

Skrevet

Du får vel bare slepe deg bort til henne denne gangen, og prise deg lykkelig for at noe sånt aldri mer vil skje igjen om et par måneder.

Skrevet

Jeg synes du kan si at du snart er 18, du er ansvarlig nok til å sove alene en natt, du skal låse døra og ikke fortelle folk at du er alene, du kan ringe henne før du legger deg.

Og du kan også si at du ikke orker bråket med småungene, og at du vil ha litt tid for deg selv i fred og ro.

Lykke til!

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...