AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg har nettopp kommet hjem fra en ukes ferie på sydligere breddegrader. Dagen før vi dro hjem, tok jeg ut en god slump med kontanter, for vi skulle shoppe den siste dagen, før vi skulle til flyplassen. Flyet gikk på ettermiddagen. Etter mye kikking i mange butikker, og ikke så mye shopping (handlet bare noen småting i to-tre butikker), måtte vi dra til flyplassen. Jeg hadde altså mye cash igjen. Rett før sikkerhetssjekken, sjekket jeg innholdet i håndveska mi, og oppdaget at lommeboka med kontantene mine var borte! Jeg lette gjennom alt, men de var forsvunnet. Heldigvis hadde jeg kort og cash separat. Men med et ventende fly, var det ikke tid til å anmelde dette, som tydeligvis var et lommetyveri. Må ha skjedd i en av de siste butikkene jeg var innom. (Var trangt og mye mennesker tett innpå hverandre.) Hva gjør jeg med forsikringsselskapet? Krever ikke det at det foreligger en anmeldelse hos politi? Jeg fikk jo ikke anmeldt dette i det aktuelle landet? Må jeg anse pengene som tapt?<br /><br /> Anonym poster: 9b02759b67ffcb39679927da632a48be
Thalassos Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Jeg har nettopp kommet hjem fra en ukes ferie på sydligere breddegrader. Dagen før vi dro hjem, tok jeg ut en god slump med kontanter, for vi skulle shoppe den siste dagen, før vi skulle til flyplassen. Flyet gikk på ettermiddagen. Etter mye kikking i mange butikker, og ikke så mye shopping (handlet bare noen småting i to-tre butikker), måtte vi dra til flyplassen. Jeg hadde altså mye cash igjen. Rett før sikkerhetssjekken, sjekket jeg innholdet i håndveska mi, og oppdaget at lommeboka med kontantene mine var borte! Jeg lette gjennom alt, men de var forsvunnet. Heldigvis hadde jeg kort og cash separat. Men med et ventende fly, var det ikke tid til å anmelde dette, som tydeligvis var et lommetyveri. Må ha skjedd i en av de siste butikkene jeg var innom. (Var trangt og mye mennesker tett innpå hverandre.) Hva gjør jeg med forsikringsselskapet? Krever ikke det at det foreligger en anmeldelse hos politi? Jeg fikk jo ikke anmeldt dette i det aktuelle landet? Må jeg anse pengene som tapt?<br /><br /> Anonym poster: 9b02759b67ffcb39679927da632a48be Gå inn på politi.no og anmeld, jeg gjorde det i sommer. Du må ikke anmelde i landet du var i
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Tusen takk, Adegami! Det skal jeg gjøre :o) Trodde løpet var kjørt, jeg. <br /><br /> Anonym poster: 9b02759b67ffcb39679927da632a48be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå