Gå til innhold

Gave til pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger virkelig litt hjelp fra dere kloke kvinner (menn?) der ute!

Faren min har bursdag snart, og jeg vil kjøpe noe som han blir glad for. Kanskje noe morsomt eller nyttig.

Litt informasjon:

Han blir 53 år gammel, jobber offshore og er kanskje litt mandig.

Det å bestille over nett er ikke noe problem.

Noen som har noen ideer?

Anonym poster: 8c09ba9014a14afebc73d06f2467cad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke hobbyer har han?

Skrevet

Ting pappa har blitt glad for de siste årene: piggsko (tursko med pigger til bruk om vinteren, piggene kan fjernes og byttes - han elsker skoene!), ipad, gps til turbruk og til bilen, fiskestang, diverse turutstyr (stormkjøkken, tovet sitteunderlag, liggeunderlag, oppblåsbar pute, telt, ryggsekk, stor rumpetaske, lue, votter, hansker), god cognac, champagne og vin, slipsnål, mobiltelefon, bøker (både skjønnlitteratur og historie, spesielt lokalhistorie), bålpanne til hagen, motorsag, cd-spiller til bilen, stort saueskinn (til å ha over seg når han sover middagslur).

Som du ser er han mest glad i ting til utendørsbruk, men iPad var virkelig en hit. Han er med i vinklubb, så vin og alkohol av god kvalitet gleder ham mye. Og han synes det er artig å få ting han kan dele med mamma, enten fysisk som alkoholen, eller som gjør at han kan dele opplevelser med henne, som bålpannen. Når det er vær sitter de utendørs og båler fra april til oktober.

Han er 57 år og dette er ting han har fått fra meg og søsknene mine, mamma og resten av familien de siste 10 årene. Altså er det ikke bare jeg som har vært svært gavmild ;)

Anonym poster: a547b3fedf7ef8b186a9c56216f92fb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...