AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Er ikke så vant til å gå med høye sko, men har kjøpt meg et par som jeg venter på nå. MEn, så ble jeg veldig usikker på om de blir for høye. De er 13 cm høy, men ser ut som de har litt platå. Blir de bare ubehagelig å gå i? http://www.putfeetfirst.com/no/putfeetfirst/Dame/Pumps/Pumps/p/27285741 Anonym poster: 4354bf79f07c5acee0842c3e3f3f9f6a
Gjest avocadoen Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Ser ikke så ille ut, da hælen er ganske tykk. Går nok greit
flicka Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Ettersom hælen er såppas tykk, bør det ikke bli et kjempeproblem iallefall. Venn deg til dem med et par runder på stua hjemme før du bruker dem offentlig så går det sikkert bra.
Gjest Lille-pus Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Skoene har både platå og en hæl med god tykkelse. Vil alikevel varmt anbefale flicka's råd om å venne deg til å gå med dem hjemme i stuen først. Den viktigste "detaljen" for om de er gode å gå med ligger i vinkelen mellom hælen og sålen. En sko med den perfekte vinkelen kan man gå med i et nærmest uendelig antall timer uten å bli sliten hverken i ankler eller føtter. Er derimot vinkelen "feil" så tar det ikke lang tid før anklene og føttene protesterer heftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå