Gå til innhold

Ventetiden på og kunne teste er laaang... Flere som syns den er lang og kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er det kroppen min som tuller med meg eller så er jeg gravid..

Og ventetiden fram til og kunne teste er lang og kjedelig..

Skal prøve i mårra, men må vel egentlig vente til mandag..

Men er noe utålmodig:p

Har så masse symptomer.. Så håper ikke det bare er kroppen min som tuller med meg...

Andre som syns det er kjedelig og vente? Og syns den tiden fram til test er lang?

Syns tiden går så tregt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å det er leeeenge å vente, kan teste til uka.. Men instiller meg på negativt svar, best for hodet sånn ;)

Skrevet

Tiden går så mye tregere når man må gå og vente...

Føles sånn hvertfall...

Hva gjør du for og prøve og ikke tenke på det og bare vente da?

Jeg prøver også og ha den innstillingen at testen blir negativ, men er ett lite håp...

Og mase symptomer.. Men tror kanskje kroppen min tuller med meg.. Hertfall det jeg prøver og tro..

Skrevet

Jeg tror stadig jeg har noen symptomer, men finner gode alternativer til hvorfor :P for å tenke på andre ting, hmm, snakker ikke om det med andre, sysselsetter meg med andre ting etter jobb, har heldigvis en hund så går mye turer og går på kurs med han :) og tvinger meg til å tenke på andre ting rett og slett :P

Skrevet

IVF eller naturlig? Jeg har ventet i 14 dager etter innsetting, tatt blodprøve i dag. Kjenner også alle mulige tegn, men er sikkert noe psykisk, noe hormoner. Syns uansett tiden er uutholdelig! Har gått hardt utover kontoen, jeg kjøper ting og tang når jeg skal tenke på andre ting.. ;) nå venter jeg på tlf fra sykehuset.. Det er det verste. Men er negativt innstilt med en dæsj av håp....! Tatt to tester som ble negativ, en forrige fredag og en på tirsdag.. Så...

Skrevet

Greit og finne på andre ting for og prøve og "glemme" bort litt..

Men er så uttålmodig av meg:p så må prøve i mårra.. Kan nok være litt tidlig, men..

Hund er kos det:) jeg har lyst på det, men samboer mener vi skal vente,.

Men har to kaniner og pusle med da^^

Skrevet

IVF eller naturlig? Jeg har ventet i 14 dager etter innsetting, tatt blodprøve i dag. Kjenner også alle mulige tegn, men er sikkert noe psykisk, noe hormoner. Syns uansett tiden er uutholdelig! Har gått hardt utover kontoen, jeg kjøper ting og tang når jeg skal tenke på andre ting.. ;) nå venter jeg på tlf fra sykehuset.. Det er det verste. Men er negativt innstilt med en dæsj av håp....! Tatt to tester som ble negativ, en forrige fredag og en på tirsdag.. Så...

Er naturlig på oss.. Å så spennende da, krysse finga for deg:)

Man kjenner nok kanskje litt ekstra godt etter når man prøver, har nok tatt meg selv i det ett par ganger:p Hehe.. Beste er vel kanskje og prøve og være litt "negativ" til det, og ikke ha alt for høye forventninger så blir man heller veldig positivt "overraska" enn en kjempe nedtur..

Litt nedtur er det uansett, men.. Krysse finga og håpe^^

Skrevet

Jeg syns også ventetiden er lang og jeg har akkurat hatt EL nesten. Bare tre dager siden, hehe. Jeg regner med den blir negativ siden det er min første prøveperiode, men man har jo alltid det håpet om at det skal skje fort:) Hvor tidlig tester dere?

Skrevet

Jeg er der selv.......... føler at jeg har mange symptomer, men føler at jeg vil ikke teste meg for tidlig ... men jeg går rundt med en følelse om at det er positiv, så jeg tror jeg kommer til å gå langt ned i kjelleren om den er negativ hvilket den sikkert er......... dette er jo pining! hehe

Anonym poster: 54f71c431382ff5edcdad070917e4824

Skrevet

Jeg synes også tiden går seeent. Tok en test mandag og onsdag som var negative. Den mandag ble positiv etter noen timer, mens den onsdag var negativ. Venter mensen på lørdag eller søndag.

Gikk på primolutt tidligere i august, så vet ikke helt va jeg skal regne som siste mens da, og om jeg hadde eggløsning da jeg skulle. Men føler på meg at noe er på gang, men er negativ siden testen onsdag var negativ. Var slike billigtester.

Følte da jeg var gravid sist med jenta mi også at noe var på gang, og var sikker på testen skulle være positiv

Skrevet

Jeg venter faktisk mens på mandag jeg..var sikker på at det var senere, men har gått litt i ett de siste ukene.. Så da tror jeg rett og slett jeg bare venter til mandag og ser om den dukker opp da :P så godt tips, ha mye som skjer på jobb mellom EL og kommende mens :P

Skrevet

Er på 5 DPO jeg, føles som en eeeevighet til jeg kan begynne å teste!

Det går jo så seint!!! Blir ikke bedre av å jobbe i barnebutikk med alle de lekre gravidmagene og babyene. Sukk.....

Skrevet

Klarte ikke helt og vente med og teste i går.. Den ble negativ:/

Men er fortsatt noen dager igjen til mens egentlig.. Så skal prøve igjen..

Bestilt test(er) på nettet i går, så da må jeg bare vente til dem kommer:p

Vil tru at å jobbe i barnebutikk setter opp babysjuken litt..

Skrevet

Vente tiden over... Testen er positiv..

Kjente jeg blei veldig varm nå..

Hadde jo ett stort ønske om positiv..

Nå blei jeg bare litt redd egentlig.. Veit ikke helt for hva...

Men...

Er jo glad og lykkelig kjenner jeg..:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :duskedame:

Tror nok man får litt sjokk når det først klaffer.

Skrevet

Takk:)

På en måte viste jeg deg egentlig og.. For kroppen min hat oppført seg veldig merkelig..

Ikke sånn som den pleier når mensen er på vei..

Så er litt rart det der.. Men var jo litt usikker også..

Er jo tidlig enda, så mye kan fortsatt skje..

Men krysser finga for at alt går bra:)

Noen andre som har positivt da??

Skrevet

Jeg tok denne idag 10/11 DPO på morgenurin, hva syns dere?

Både meg og mannen såg en svaak strek der :)

Nå syns jeg timene til imorgen føles som en eeevighet!!!

post-59632-0-26981600-1348160319_thumb.j

Skrevet

Jeg ser den jeg! Skjønner du sitter og ser på klokka nå ja :P "Kan jeg legge meg snart? Kan det bli i morgen?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...