Gjest Gjest Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Du jenta mi, du er nede igjen nå, men vil være oppe. Du stritter mot de mørke skyene, og vil at de skal stoppe. Usikker på fremtiden, usikker på tankene som var i fortiden. Frykten om det skal være slik, og om dem vil være med deg hele tiden. Når sola skinner, kommer det dårlige samvittighet og vinner. Samvittigheten om å være ute å ha det gøy, da låser du deg til leiligheten din, som om det var en øy. Men når regnet faller, puster du endelig lettet. Nå er det lov å være inne, og være under teppet. Medisiner du tar, vil kanskje gi deg ett svar. "Er det genetisk, eller er det bare jeg som er rar". Men det som ikke er i tvil, det finnes en som bryr seg, en som vil øse deg ned av ord, og prøver hardt å dy seg. En med ubetinget kjærlighet for deg, som flyter over hans hjerte. En som gråter med deg, fordi du er full av smerte. Det ville skremme, hadde jeg vist deg dette, avstanden ville vokst igjen, og det lille vi har, ville du glemme. Din bipolare lidelse du bærer på, vil faktisk aldri kunne stoppe meg. Fordi jeg vet hvem du egentlig er, jeg ser deg, og går med deg. jeg elsker deg.
Sweet77 Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 TS, du skulle ikke postet som gjest Blir umulig å plusse deg, jo! 11
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Skulle vært flere menn som deg, TS. Fantastisk skrevet!
Lalunaa Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 du er en kunstner med ord!! Hun er heldig som har deg i livet sitt, selv om hun kanskje ikke alltid klarer å se det 1
rorodinbåt Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Skulle vært flere som deg i vårt samfunn, er heldig hun som har deg. En stor bukett og husk pass på deg selv også!!!!! 1
ZoeHart Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Åååh <3 Kjempe fint! Jeg fikk frysninger langt nedover ryggen!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Helt nydelig skrevet! Fikk en tåre i øyekroken her jeg sitter Anonym poster: 8db1120b08b4a0dfd9835ef0cc394ad4
Gjest Fairydust Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Håper jenta di har mottatt dette diktet av deg! For det er et fantastisk dikt. Og den underliggende betydningen er enda finere. 2
Bloodflowers Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Utrolig fint skrevet! Jenta di er heldig som har deg! Skulle gjerne hatt en slik som deg, selv jeg, og håper at det finnes flere der ute som er som deg 1
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2012 #20 Skrevet 17. september 2012 En tankevekker til de kvinnene her inne som dumper sine menn pga dysleksi og penisstørrelse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå