Thalassos Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg elsker macen min, men noen ganger blir jeg forferdelig frustrert. Hvis jeg f.eks skal se en film på tv2.no eller spille et spill på en side må jeg laste ned et programtillegg. For sistnevnte må jeg laste ned "Shockwave". Greit nok det, men når jeg laster det ned funker det FORTSATT ikke. Har selvfølgelig installert og gjort (nesten?) alt riktig, men den vil altså ikke.. Vet noen hva jeg må gjøre? Får bare opp en gul advarselsstrek øverst i nettleseren om at jeg må installere, når jeg trykker "ok" kommer det opp at det ikke gikk, og at jeg må installere automatisk. Fantastisk dårlig forklart, men håper noen kan hjepe meg!
Guybrush Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Har du forsøkt det universale hjelpemidlet å starte boksen på nytt ? Jeg ville også sikret at nettleseren var oppdatert med nyeste versjon, samt sjekket at jeg ikke allerede hadde en gammel versjon av shockwave.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Avinnstaller, restart pcn, innstaller siste versjon av shock, restart igjen og sjekk om det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå