AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg lurer på om det er noen karakterer i en serie eller en film du kjenner deg igjen i? Noen du tenker hun eller han ligner litt på deg? Beskriv gjerne også hva det er som gjør at du kjenner deg igjen i karakteren Anonym poster: 92ceb6d666e926728915cb5ea06ad15c Anonym poster: e88d5f90aaabeaff2015bf9063ddcabf
Anglofil Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jada, er det, f.eks Ugly Betty. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 jeg er en ser meg selv i bree van de camp. fordi hun er liker å lage mat. er en skikkelig husmor,ja det er bare noe ved henne jeg kjenner meg igjen i . for noen år siden var samantha i sex and the city den som jeg ligna mest. men takk gud har jeg vokst fra meg det!! der var det all sexen som minna mest om meg. Anonym poster: 6a76fbf8426be50bba52d241d5127d81
skreppamedleppa Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Ally Mcbeal Hun er rar, en smule galen, små surrete og distre, hun har gode venner som ser hun for den hun er og godtar hun uten for mye pjitt pjatt, kanskje fordi hun om mulig har minst like eksentriske venner eller fordi hennes univers er om noe naivt er et godt og sjarmerende univers å leve i. Barn, giftemål og den hysteriske klagingen over å bli eldre og andre småting som å hallusinere en dansende baby og andre ting skiller oss dog. Kjenner meg og igjen i Tara i True Blood sært som det kanskje er, hard på utsiden, myk som en pusekatt på innsiden, minus vampyrer og sexy kropp vel og merke. (basert på de 4 første sesongene dog) Har ei vennine som sier at jeg minner henne om en rar krysning av Penelope Garcia i Criminal Minds, lisbeth salander og Sid i Istid, neppe tidenes kompliment men
Ibanez Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Lisa i the simpsons har minnet meg veldig mye om meg selv, bortsett fra skolebiten.
Gjest O___o Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Dr.House. Bare jævla mye penere Humoren, måten å tenke på og...*kremt*...høffligheten. Begge har et anstrengt forhold til mennesker og da særlig det motsatte kjønn Også hører jeg fra tid til annen " jeg så en episode med House - og tenkte på deg..." (Vet enda ikke om det er en god eller dårlig ting)
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Carrie i sex and the city og Ally i Ally Mc Beal bortsett fra at jeg heldigvis ikke hallusinerer om dansende babyer.
Thalassos Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Paris Hilton i One Night In Paris Neida.. Kanskje Jane i Drop dead diva? Er ikke like smart og "diva", men omsorgsfull, ganske smart og likt av mange Kjenner meg også mye igjen i Carrie og Samantha fra SATC
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Vet ikke om jeg kjenner meg igjen, men folk sier jeg minner dem om Sheldon fra Big bang theory.
absinthia Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Kjæresten sier at han synes at Ana Pascal i " stranger than fiction" minner om meg... Spesielt når hun skriver i brevet til myndigheten - dear imperialist swine...
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Donna fra That 70's show er nok det nærmeste jeg har kommet å kjenne meg igjen i en TV-figur.
Gjest HunterLady Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Da jeg var yngre var jeg litt som Jackie i That 70's Show. Jeg har også vært som Damon Salvatore fra Vampire Diaries, bare ikke like blodtørstig.. Jeg hadde en periode i livet der jeg var meget sarkastisk, kynisk og rett og slett en dritt. Nå er jeg kanskje litt som Lynette fra Frustrerte Fruer. Veldig sta, vet alltid best, streng og vanskeligheter med å jekke meg ned noen ganger. Men et godt hjerte
Ego Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Kjente meg veldig igjen i Dexter i starten (minus faktisk gjennomførelse av mord), men han er blitt nesten litt for menneskelig med tiden...
hjertesukka Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Debra i Alle elsker Raymond. Med ignorante svigerforeldre over veien, og en overelsket sønn, altså min eksmann. Min ekssvigermor led også av den misforståelsen at jeg ikke kunne lage mat, nemlig.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 det er vel to. Gunvald Larsson fra serien Beck og jeg har noen seriøst store likhetstrekk. Vi er temmelig like humormessig, vi utfører samme psykologisk press under avhør og vi er like selvsikre, spesielt når det er situasjoner hvor vi ikke er ønsket. Så er det Sherlock, da. Sherlock er såklart noe overdrevet - men jeg funker på et sånt vis. Sniker til meg detaljer og analyserer hele veien ut fra det jeg ser, hører og suger til meg av informasjon. Ex fant veldig mye underholdning i dette.
Mermaid Blues Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Tja, jeg har kanskje noen fellestrekk med Bernard i Black Books, røyker for mye og liker bøker bedre enn folk Etter sigende er jeg like "søt" når jeg våkner bakfull også. Tror venninna mi vinner uansett, samboeren hennes har jobba som manusforfatter for Eastenders i årevis, og han har basert en orginalkarakter på henne, samt at han har inkorporert veldig mye av hennes personlighet i en karakter i den nye filmen sin.
kaffemor Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Vet ikke om jeg kjenner meg igjen, men folk sier jeg minner dem om Sheldon fra Big bang theory. Haha uff da
Britt Banditt Skrevet 16. september 2012 #18 Skrevet 16. september 2012 Har blitt sammenlignet med Carrie i Kongen av Queens. Sikkert fordi jeg kan være ganske sjefete, bitchy og negativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå