Gå til innhold

Middagen

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Vi må snart begynne å tenke på middagen og hva vi skal ha. Brudgommen liker ingenting som har med fisk å gjøre og jeg synes det derfor er vanskelig å finne en forrett. Vi kan vel ikke ha kjøtt i forrett og hovedrett? Og hva skal vi ha til dessert? Begge er veldig glad i sjokolade da :)

Hovedretten blir mest sannsynlig reinsdyrsteik.

Noen som har lure forslag på hva som passer som forrett og hva som passer til dessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dampet asparges med et eller annet på - smør kan være tingen. En erotisk rett. :wink:

Hva med melon og skinke med en liten dert blåskimmelost på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melon og skinke er veldig godt. Det skal vi ha. Det er jo verken fisk eller grønnsaker! Tror Ibes mann har samme syndromet som min mann. Nemlig likerikke-syndromet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha suppe. Spørsmålet er bare hvilken,- det er godt det er flere med snart ektemenn som lider av "likerikke-syndromet." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke liker fisk, så liker han kanskje ikke skalldyr heller da??

Rekecocktail, eller andre forretter med skalldyr er jo ellers ganske vanlige forretter.

Til dessert så kan dere jo foreks. ha sjokolademousse eller noe slikt. :-)

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isiselin skrev:

Tror Ibes mann har samme syndromet som min mann. Nemlig likerikke-syndromet....

:Nikke:

Melon og skinke er veldig godt.

Det synes jeg også. Og det er kansje litt oppfriskende i sommervarmen?

Skal spørre ham hva han synes om det forslaget. Også er det jo viktig at de kan ordne det der vi skal ha festen.

Monimos skrev:

Til dessert så kan dere jo foreks. ha sjokolademousse eller noe slikt.

NAMNAM

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha rekecoctail til forrett, men jeg har ordnet med hotellet at sambo skal få kyllingsalat isteden. Han liker nemlig heller ingenting.

Han vet forresten ikke om det, en av mange overraskelser til han den dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melon og skinke hørtes jo supert ut for en vanskelig gane, eller så kan han jo få noe han liker istedet for den andre maten både til dessert og forrett. Hva med at han får sin yndlingsdessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...