Freaky Fly Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Enda et kostholdsinnlegg fra meg... Jeg har lyst til å gå litt ned i vekt og lagt om spisevanene mine. Holder meg nå til mye ren og sunn mat; grønnsaker, kylling, fisk osv. Holder meg unna brød, pasta, sukker - generelt mye karbohydrater og usunt fett. Alt går veldig fint Jeg har bestemt meg for at lørdager skal være en fri dag hvor jeg skal kose meg litt og ikke tenke fanatisk på alt jeg spiser. Det største problemet mitt er egentlig sammenkomster med venner der man skal spise sammen og sånt. Jeg vil ikke legge så mye vekt på at jeg prøver å slanke meg, så da prøver jeg liksom å komme med litt sunnere forslag til mat vi kan lage og sånt. Så da trenger jeg noen tips fra dere også. Har dere noen forslag til hva slags mat jeg kan foreslå som er ganske magert, men ikke fremstår som "slankemat", men noe mange liker? Sist "lurte" jeg meg til taco med mager kesam og karbonadedeig (spiste da som tacosalat). I morgen er det en ny "sammenkomst" hvor vi skal samles, og nok en gang vil jeg gjerne foreslå noe litt sunnere men som ikke skriker at jeg prøver å være sunn. Så, har du noen forslag, skrik ut )
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 - Lasagne, bare du bruker squash, cottage cheese, karbonadedeig og ost. - Pizza (lag din egen bunn, og ha på mye grønnsaker og kyllingkjøttdeig feks) - Grove vafler eller pannekaker - Grønnsakssuppe med pølser i - Pitapizza med eget fyll - Wraps med laks, eller kylling, og grønnsaker. - Kyllingsalat med grov pasta - Tacosalat - Svinekjøtt i pitabrød - Sandwich med kyllingfilet, salat og dressing. - Kalkun - Lag dine egne spyd med grønnsaker på(mais, tomat, sopp, og ta på biter med kjøtt i tillegg. - Thaigryte med strimlet svinekjøtt - Hamburger (lag dine egne burgere med karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig, og putt på grønnsaker. Du kan også lage lakseburger. - Vårruller - Omelett med kalkun eller skinke - Wok! :) Anonym poster: ce6c574b1cd24bf760943403fec9455d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå