kaprifolen Skrevet 13. september 2012 #1 Del Skrevet 13. september 2012 http://www.gullsmedrydeng.no/Portrett_bilde_smykke_334.html Det finnes jo så mange forskjellige typer nå, i forskjellige prisklasser. Kom over denne, men det virker jo liksom litt for godt til å være sant med tanke på pris? Noen som har kjøpt noe slikt, av denne typen/teknikken? Kjenner jeg er litt redd for at resultatet blir litt sånn "badtattoos.com"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita871 Skrevet 13. september 2012 #2 Del Skrevet 13. september 2012 jeg har et hjertenheng der det er gravert bilde av meg og kjäresten og på baksiden er datoen vi ble sammen Veldig fornöyd men nå er det vel ett par år siden jeg brukte det så det behöver nok en liten oppussing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 13. september 2012 #3 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Det er ikke noe som gjøres for hånd. De legger foto inn på dataen, og dataen tenker litt, og vips begynner fresen å jobbe. Endret 13. september 2012 av Soleklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita871 Skrevet 13. september 2012 #4 Del Skrevet 13. september 2012 jeg gjorde det på en billigere side, ingen gullsmd side. Tror det kanskje kan ha kosta 299,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 13. september 2012 Er klar over at det blir gjort digitalt, men er ko ikke alt som blir bra allikevel... Men er resultatet godt, dere som har? Det ser ikke billig og yalla ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. september 2012 #6 Del Skrevet 13. september 2012 ThingsRemembered.com er heller ikke dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå