Gå til innhold

Er det en bragd å få barn? Splittet fra "Magen min - magen din?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror mange ufrivillge barnløse vil være uenige i den påstanden din. Å bli gravid er ikke like lett for alle, faktisk.

Og selv om "alle" kan bli gravid, så er det noe særegnet for meg. Jeg har aldri kjent spark i magen før, jeg har aldri hatt et levende vesen inni magen min før, og jeg er kjempestolt av det. Selv om det ikke betyr noe for deg, så syns jeg det er veldig smålig å ta fra andre gleden.

Den der var sleip, for du mer enn bare insinuerer at det var galt av meg å poengtere at det å gå gravid er dagligdags. Selv om din graviditet er spesiell for deg, så er den antageligvis ikke det for andre, av enn sånn enkel ting at det er så mange gravide rundt oss.

Er ikke ofte jeg er enig med deg "gjest" men her får du et stort pluss i boka hos meg! :blomst:

Beklager off topic..<br /><br /> Anonym poster: 56686d69dbfa2f248856cbc061192bd6

He, he.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen skriver støtteinnlegg til seg selv her. :fnise:

Anonym poster: b95ddd28e950dadd1af632651b50a2e5

• Liker 4
Skrevet

Noen skriver støtteinnlegg til seg selv her. :fnise:

Hvis du tenker på meg, så er ikke det der min brukerID som AB. Men innlegget ble ryddet mens jeg skrev, så derfor finner du det ikke.
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Den der var sleip, for du mer enn bare insinuerer at det var galt av meg å poengtere at det å gå gravid er dagligdags. Selv om din graviditet er spesiell for deg, så er den antageligvis ikke det for andre, av enn sånn enkel ting at det er så mange gravide rundt oss.

Jeg prøver bare å si at selv om det i det store og hele er dagligdags å få barn, så føles det nok ikke slik for den enkelte kvinne. Når noen uttrykker stolthet over noe, så syns jeg det er trist at noen føler de må poengtere at de ikke har noe å være stolt over.

• Liker 7
Skrevet

Jeg prøver bare å si at selv om det i det store og hele er dagligdags å få barn, så føles det nok ikke slik for den enkelte kvinne. Når noen uttrykker stolthet over noe, så syns jeg det er trist at noen føler de må poengtere at de ikke har noe å være stolt over.

Personlig så synes jeg det er trist at kvinner fremdeles føler at det er en bragd å få til noe alle andre får til, like bra som dem i stedet for å fokusere på de inviduelle bragdene i ens liv. Ting som ingen andre kan gjøre etter dem.. f.eks.

• Liker 5
Skrevet

Personlig så synes jeg det er trist at kvinner fremdeles føler at det er en bragd å få til noe alle andre får til, like bra som dem i stedet for å fokusere på de inviduelle bragdene i ens liv. Ting som ingen andre kan gjøre etter dem.. f.eks.

Hvorfor er du inne på graviditetsforumet da? For å fortelle de gravide hvor triste de er, bare?

• Liker 8
Skrevet

Altså, alle kan ikke få barn.

Anonym poster: aa40e51986f7690626247fb03b04e416

• Liker 2
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Å skape liv er det mest unike man kan gjøre. Ingen andre kan føde et likens barn senere.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er du inne på graviditetsforumet da? For å fortelle de gravide hvor triste de er, bare?

Du kan spørre du.

Jeg tenkte jeg skulle holde meg unna etter den der helt for jævlige dessertnavndebatten pga de her unge mødrene gjorde meg deprimert, og det gikk bra helt til en ung dame postet en tråd om gravid og 3 mulige fedre, og så såg ejg den her tråd også ballet det seg på seg.

Altså, alle kan ikke få barn.

Nei, ikke alle kan bli leger heller.

• Liker 2
Skrevet

Det er noe alle gjør og faen meg så er det unikt hver eneste gang! Misunnelige peppermøer får bare tenke sitt, hvert svangerskap, hver mage, hver baby som blir født, er unikt.

• Liker 13
Skrevet

Nei, ikke alle kan bli leger heller.

Det er jo du som sier at alle kan få barn!

Egentlig synes jeg du, jeg og alle vi som ikke følger trådens tema skal bare pelle oss ut herfra! Det finnes nok at tråder å følge om denne ikke er det man er ute etter!

Skrevet

Så det er bare de helst spesielle tingene som bare du kan gjøre som man har "rett" til å være stolt over? Så trist det høres ut. Jeg er glad jeg har evne til å bli stolt over å få til fine boller, jeg. Og strikke sokker Har til og med tatt bilde av dem ved en anledning.
  • Liker 4
Skrevet

Det er jo du som sier at alle kan få barn!

Egentlig synes jeg du, jeg og alle vi som ikke følger trådens tema skal bare pelle oss ut herfra! Det finnes nok at tråder å følge om denne ikke er det man er ute etter!

Hvor skrev jeg "alle kan få barn"?

Skrevet

HER:

• Liker 7
Skrevet

HER:

Nei, står ikke det nei. Dog skulle jeg nok skrevet "utenom de som sliter med ufrivillig barnløshet".

Skrevet

Noen som har en dårlig dag, eller....?

• Liker 1
Skrevet

Noen som har en dårlig dag, eller....?

Hver dag er en dårlig dag.

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke du gi deg nå da, gjest. Du står fritt til å starte en egen tråd hvor emnet kan diskuteres videre, men nå blir jo hele tråden ødelagt her. TS vil jo bare ha en koselig tråd med graviditetserfaringer og bilder, ikke en opphetet diskusjon om vi gravide har rett til å være stolt eller ikke.

Anonym poster: 7b5dff0ca545283ac10c1d05dcb22c8f

• Liker 5
Skrevet

Hver dag er en dårlig dag.

Uffda.

Skrevet

Herregud så ufyselige noen brukere må være! Har dere ikke noe hyggelig å si, så la vær å si det!

Jeg ser at mange innlegg er slettet. Dette skal tydeligvis være bare en "kosemose"-tråd for unge, hårsåre gravide. Innlegg som er mer realitetsorienterte, får ikke stå.

Er det slik at en tråd om gravide bare skal bestå av kos og klapp og klem, mens mange i andre tråder kan være ganske usaklige, for ikke å snakke om direkte fornærmende mot meddebattanter, men innleggene blir stående. Ømskinnethet er ikke forbeholdt bare gravide.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...