Gå til innhold

Jeg må opp på taket. Takstige? Klatreutstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe jeg må fikse oppe på taket. Jeg kommer meg opp, men dette er noe som ikke kan fikses mens jeg sitter oppe på mønet, jeg må sånn ca midt på og det er for bratt til at jeg kan sitte der uten å risikere å trille ned.

Skulle vel hatt en takstige, men jeg aner ikke hva de koster, hvor jeg får kjøpt en, eller hvor tung den er (jeg må jo drasse den med meg opp på taket, og det kreves noen akrobatiske øvelser for å komme seg opp - ikke så lett med en stige i armene akkurat). Kan jeg bruke klatreutstyr istedenfor? Hvor får jeg kjøpt et billig et? Jeg regner med at jeg ikke burde feste tauet i pipa, eller?

Noen som har peiling? Faren min har tilbudt seg å hjelpe meg, men virker ikke som om han er så lysten på å gå opp på taket, og jeg er lei av å ha dette her ugjort, så da får jeg fikse det selv :)

Anonym poster: c366b11a4957cde03b4cae79663e0e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje leie et stillas? :smilorange:

Skrevet

Stillas går ikke. Det er noe som er i veien for der jeg kan sette det, pluss at jeg faktisk må opp på selve taket. Jeg rekker ikke det jeg må fikse fra et stillas. Det er ganske nært mønet, men ikke så nært at jeg faktisk kan sitte på mønet og fikse det.

ts

Anonym poster: c366b11a4957cde03b4cae79663e0e42

Skrevet

Hva er det du skal fikse på taket da? Kan man komme helt inn til huset med en lift?

Vil kanskje vere fornuftig å montere takstige når man først holder på. Spør feieren hvem som monterer takstiger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...