-ida- Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvor kan jeg få tak i gullfargede stifter til stiftemaskin? Var Oslo rundt i går, men ingen hadde hørt om dette før, men det må da finnes. Noen av dere kloke damer som vet. Det hadde vært så fint på innbydelsen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Har du vært på binders og sett? Kanskje de har noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Nei de har det ikke der heller, vet ere om noen utenlanske sider hvor jeg kan bestille som har rikt utvalg da, hvis ikke får jeg bare ta sølv fargede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Har du prøvd papirgalleriet til Norway Design? De har utrolig mye papir og endel tilbehør . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Vært der også, og på alle bokhandlerene i Oslo sentrum, ingen har hørt om det. Flere sjekket produktkatalogen sin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå