AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei folkens. Håper noen der ute har lyst til å hjelpe enda en usikker person med tips og råd.. Saken er altså: Jeg ble singel for et halvt år siden, etter et kort og kaotisk forhold. Ble kjent med en flott kar før dette, som jeg har hatt en koselig-bekjentskap-forhold til. Så ble jeg singel, og denne kameraten begynte å vise tegn til interesse. Dette er visstnok noe våre fellesbekjente har visst lenge, nemlig at han har hatt et godt øye til meg. I begynnelsen synes jeg det var for tidlig, jeg hadde akkurat kommet ut av et forhold, og selv om vi flørtet litt på fester og slikt, ble det ikke så mye mer kontakt enn det. Gjennom sommeren har vi derimot vært mer sammen via felles kjente, har flørtet litt, være på "date" noen ganger og sendt noen meldinger. For noen uker siden hadde vi en koselig kveld hjemme hos han en kveld, og neste helg endte vi opp med å kysse og generelt være ganske "kjæreste-aktig" på fest.. Problemet er i grunnen bare at han nesten ikke tar kontakt! Jeg hører liksom veldig sjelden noe fra han, med mindre det er noe spesielt han skal spørre om. Det er også jeg som har tatt mest initiativ til å møtes.. Han er veldig søt og oppmerksom på meg, men jeg begynner å bli usikker.. Så hva bør jeg gjøre synes dere? Ta enda mer initiativ, eller bare vente? Er han egentlig ikke interessert kanskje... Jeg har vært ganske bestemt på at det ikke er noen følelser fra min side, jeg er veldig redd for å bli såret.Men jeg har jo oppdaget at jeg blir helt mo i knærne når han ser på meg, tenker på han veldig ofte og blir nesten fjorten år igjen når jeg får tekstmeldinger.. jeg er visst forelsket. Og sånn som det her har jeg aldri følt før. Takk til alle som orker å lese alt dette. Anonym poster: ff41325297360f98ab385116abc068e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå