Arwen Skrevet 26. februar 2004 #21 Del Skrevet 26. februar 2004 Kom på ett sted til, likte ikke Venezia. Veldig oppskrytt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. februar 2004 #22 Del Skrevet 26. februar 2004 Kom på ett sted til, likte ikke Venezia. Veldig oppskrytt spør du meg Så enig, så enig! Møkkete, duer overalt, lukta vondt - og gondolen måtte brøyte seg gjennom søppel i kanalene jo! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2004 #23 Del Skrevet 26. februar 2004 Så enig, så enig! Møkkete, duer overalt, lukta vondt - og gondolen måtte brøyte seg gjennom søppel i kanalene jo! :o Ja, ekkelt - og dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. februar 2004 #24 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes ikke kypros var så fantastisk. Husker ikke engang hva stedet heter, tror det var Ayia Napa. Strendene var overbefolket og full av kampestein midt på histen og pisten. Maten var generelt vond. Men det verste var sengene, de var stein harde. Og vi fikk beskjed om at "slik er det kyprioter har det". Jeg tok sofaputene på toppen av den steinharde madrassen så ikke ryggen skulle være helt tvekroket neste dag.. Men hadde det gøy da, godt reiseselskap, varmt fint vann, fint vær med mye sol og glede og opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 27. februar 2004 #25 Del Skrevet 27. februar 2004 Det må være Litauen. Reiste en del til landene i det området da jeg konkurrerte i sportsdans. Vi reste med et flyselskap fra Litauen. Setebeltet i flyet var ødelagt, det krøp edderkopper på veggene og luktet gammelt. Var litt skelven etter den flyturen ja. Vi bodde på et "5-stjerners" hotell. Tekstiler og møblement så ut som var funnet på et dårlig loppemarked, ingenting fungerte og frokostbordet bestod av tørr loff, svett gammel gulost og vodka! Vi fant ut at vi skulle spise på et gatekjøkken, det så ganske rent og pent ut... helt til servitøren knuste en kakkerlakk med hånda på disken... :-? Vi var rett og slett ganske sultne den helgen. Dansekonkurransen var i en sliten hall, hvor doene var bare et høl i bakken uten noe avlukke. Der satt jenter i flotte kjoler og gjorde sitt fornødne med publikum. Jeg brakk meg bare av synet... Jeg tok taxi til hotellet for å gå på toalettet. Og dommerne drakk vodka i pausen! Er noen år siden nå, så får håpe de er blitt litt mer siviliserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. februar 2004 #26 Del Skrevet 27. februar 2004 Tunisia -Sousse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 27. februar 2004 #27 Del Skrevet 27. februar 2004 Aya Napa!!!!!!!FYTTIKATTA for ett HØL!!!!Bare drita fjortiser, barer som het gå inn rulla ut!, kaldt vær, tragisk...Var så ille att venninnen min og jeg tok en båt til egypt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest randabergmann22år Skrevet 27. februar 2004 #28 Del Skrevet 27. februar 2004 har vært i ayia napa 4 år på rad, og ska der til sommeren og. synes det er en kanon pøass jeg, men så liker jeg jo å feste da.. 8) men at det er kaldt er ihvertfall feil, har aldri opplevd ein regn dråpe, og det har alltid vært veldig varmt verken på land elle i vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme fatale Skrevet 28. februar 2004 #29 Del Skrevet 28. februar 2004 Tyrkia!! blæ,som jeg hatet det stedet . Særlig Antalya, makan til innpåslitne mennesker og glorete restauranter. Istanbul ble jeg lei av etter 2 dager. Og maten i Tyrkia: fysj og fy... Fikk jo alltid sånne kjempesmå porsjoner, var umulig å bli mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellis Skrevet 1. mars 2004 #30 Del Skrevet 1. mars 2004 India!!! Maken til helvete på jord skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 1. mars 2004 #31 Del Skrevet 1. mars 2004 Fuerte Ventura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 1. mars 2004 #32 Del Skrevet 1. mars 2004 Fuerte Ventura. Helt enig. Fuerteventura må være karikaturen på en turistmaskin blottet for sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest før Skrevet 2. mars 2004 #33 Del Skrevet 2. mars 2004 Det må bli Votsalakia på Samos. Vi tilbragte 14 dager der!!! Det er noe av det verste jeg har vært med på. I løpet av 3 dager hadde vi vært gjennom "alle" restaurantene. Standa var elendig. Ikke å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 23. april 2004 #34 Del Skrevet 23. april 2004 Kom på ett sted til' date=' likte ikke Venezia. Veldig oppskrytt spør du meg [/quote'] Enig. Venezia er absolutt oppstrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 23. april 2004 #35 Del Skrevet 23. april 2004 Pleier alltid å være fornøyd med mine ferieturer. Det blir hva du gjør dem til. Men i fjor var vi i Benidorm (heretter kalt bendelorm) med tre barn, og det var IKKE kos. Overfylte strender, kun turist-feller i form av restauranter/butikker,utrolig dårlig mat og lite å ta seg til med barn. Hotellet derimot var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 24. april 2004 #36 Del Skrevet 24. april 2004 Det må bli Votsalakia på Samos. Vi tilbragte 14 dager der!!! Det er noe av det verste jeg har vært med på. I løpet av 3 dager hadde vi vært gjennom "alle" restaurantene. Standa var elendig. Ikke å anbefale. Sier du det? Jeg var på Samos i fjor, ikke der du var, men på Phytagorion i 2 uker, og var kjempefornøyd. Strendene var riktignok ikke topp som du sier, litt steinete i begynnelsen, men ok når man først kommer uti og det var ikke minst reint der, noe i hvert fall jeg setter pris på. En annen ting var at det var ikke et overturistifisert sted. Det var sikkert nesten like mange grekere på stranda som turister. Nå skal det var sagt at vi var der under nasjonaldagen til Hellas, og dagen de feirer så skjedde begivenheten på Samos (krigen mot Tyrkia trur jeg det var), så det var nok litt ekstra mye grekere der da. Men nok om Samos Har egentlig ikke hatt så mange fæle ferieopplevelser, men har fått noen ødelagt av dårlig vær. Er gammel speider, og i 1999 var jeg på speiderleir på Seljord. Det regna non-stop i en uke, og teltet vårt ble oversvømt midt på natta :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. april 2004 #37 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg likte også Samos. Votsalakia er jo et lite sted, derfor dro vi ikke dit når vi dro. Speiderleirer som regner bort gir festlige historier i åresvis etterpå!! Har det vel egentlig alltid bra på ferie, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. april 2004 #38 Del Skrevet 24. april 2004 Skal aldri mer være sju år og reise på bil-/telttur til Legoland i en 76-mod. VW Golf i 14 dager . Etter det har jeg skydd "turistmaskiner" som pesten og aldri hatt en mislykket ferie. Ligger heller ikke i telt i under 1200 meters høyde over havet. Hvis jeg virkelig MÅ (Har skjedd to ganger på nærmere tredve år), har jeg med meg solseng m/ekstra madrass, laken og dyne/pute. Har vært på "pakketur" til "Syden" en gang (Portugal), men det gidder jeg nok aldri mer. Det var for så vidt ikke noe galt med det, men stedet kunne ha ligget "hvor som helst". Hvis jeg skulle få lyst til å drikke meg full 14 dager i strekk kan jeg trekke ut telefonkontakten og gjøre det hjemme... Det eneste jeg husker fra oppholdet som ikke er strand, var at Diana døde; Det sier jo sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2004 #39 Del Skrevet 26. april 2004 Sunny Beach Bulgaria. Vond mat, stygt og kjedelig og uutholdelig varmt. Kan understreke det. Hadde det fint takket vaere reisefolget, og stranden var bra. Men det statlige hotellet var helt uutholdelig klmat og varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2004 #40 Del Skrevet 26. april 2004 Rimini - Italia Stygt, møkkete vann - greit nok, men da jeg så menneskerbæsj i vannet fikk jeg nok! Er det lenge siden du var der? Jeg har vaert der to ganger, bodde paa verdens koseligste hotell og brukte Rimini som base. Vi hadde bil, og reiste rundt i Emilia Romagna og Toscana. Synes ikke det var skittent og anbefaler Rimini som et fint utgangspunkt i Italia! Hadde blitt lei av aa vaere der hele tiden, men jeg syntes stranden og vannet var bra, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå