Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Inspirert av den andre tråden lurer jeg på hva de verste reisemålene dine har vært? Mine: 1. Røros. Midt på sommeren, det var fire minus. Vi bodde i en campinghytte på størrelse med et badekar, de største severdighetene var en gruve hvor jeg ødela skoene mine og en orgelkonsert ledet av en pianist med et reportoar på ca. tre toner. 2. St. Petersburg. Veldig mange sure mennesker, veldig vond melk, (med klumper) veldig mye regn, veldig mye mygg (så ut som en kjøttkake resten av den sommeren) 3. Campingtur til fjells. Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg finner stort sett noe positivt med alle stedene jeg besøker... Forsøker alltid å holde humøret oppe når jeg er på tur! Men skal jeg nevne et par steder jeg ikke kommer til å besøke igjen, må det være Playa Del Ingles på Gran Canaria og Side i Tyrkia. Førstnevnte er bare en getto av fulle nordmenn, stygg strand og overbefolket. Men det er jo helt greie steder dersom man bare vil reise til et sted hvor det er varmt og man kan bli brun! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 22. februar 2004 #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Campingtur til Sverige med ei venninne som hadde PMS og verre enn det heile turen. Det er ikkje turen som blir verst i mine auger, uansett kor eg drar, men det er kven eg reiser med og kva slags humør dei er i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Har faktisk ikke hatt noen dårlige reiser/ferier. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Marokko, chartertur. Innpåslitne frekke menn overralt + matforgiftning av det harde slaget! Aldri mer! Vestfossen i Buskerud - stedet Gud glemte! Nitrist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 22. februar 2004 #6 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har ikke hatt noen kjempe dårlige ferier, eller steder jeg aldri kunne tenke meg å reise tilbake til! Heldige meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. februar 2004 #7 Del Skrevet 22. februar 2004 Albena - Bulgaria. Dårlig mat, dårlig sted. Kun turister (byen er nesten stegnt for bulgarere) Skal aldri tilbake dit. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 London. Har vært der flere ganger og har minner om grått vær, usympatiske folk og kjedelig mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 22. februar 2004 #9 Del Skrevet 22. februar 2004 I likhet med andre her, Side i Tyrkia og London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. februar 2004 #10 Del Skrevet 22. februar 2004 Er glad for alle steder jeg har vært! Men jeg var en tur innom Playa del Ingles på Gran Canaria, og var sjeleglad for at jeg ikke var på ferie der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest26 Skrevet 22. februar 2004 #11 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor vil dere ikke tilbake til Side ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. februar 2004 #12 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg likte meg ikke på kos, for det var alt for mye ungdommer der. Men så er det jo et ungdomssted da. Ellers har jeg ikke noen steder jeg ikke kunne tenkt meg å reise tilbake til. Finner som regel noe positivt med alle stedene vi har vært på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. februar 2004 #13 Del Skrevet 23. februar 2004 Playe del Ingles er vel det stedet jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer til å dra igjen. Og Arguinegin (eller hvordan man skriver det...). Men jeg er sikker på at man kan finne perler på Gran Canaria også... Bare man holder seg unna de aller værste turiststedene... Og så synes jeg Nordkapp var en turistfelle. Utrolig dyrt for å stå på en fjellklippe og se på sola.... Men måtte nesten innom når jeg var der. Kommer IKKE til å dra dit igjen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 23. februar 2004 #14 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvorfor vil dere ikke tilbake til Side ? Det jeg likte dårligst med Side var ekstremt innpåslitne selgere. Det er ikke gøy når man går rundt og føler at man blir svindlet hele tiden! Greit å ha vært der. men jeg gidder ikke dra tilbake. Men jeg kunne godt tenkte meg å besøke andre deler av Tyrkia, Istanbul feks. Klimaet var bra, maten himmelsk og stranda var helt grei. Hotellet vi bodde på var også ganske bra, de fleste hotellene i Side er forholdsvis nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 23. februar 2004 #15 Del Skrevet 23. februar 2004 Enig med Nette. Maten vi spiste var "så som så", det samme kan sies om hotellet. Rommet i seg selv var ok, men de vaska jo ikke skikkelig, til tross for at jeg la igjen nærmere 100 kr i driks en dag nettopp for at de skulle ta det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. februar 2004 #16 Del Skrevet 23. februar 2004 Albena - Bulgaria. Dårlig mat, dårlig sted. Kun turister (byen er nesten stegnt for bulgarere) Skal aldri tilbake dit. :-? Huh :o Been there, done that... Var en laber opplevelse når jeg tenker tilbake og er ganske enig med deg. Dengang ( som fjortis ) var det vel greit nok, men jeg skal nok ikke tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reiseglad Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 Rundtur med campingvogna i Sverige- say no more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #19 Del Skrevet 26. februar 2004 Sunny Beach Bulgaria. Vond mat, stygt og kjedelig og uutholdelig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. februar 2004 #20 Del Skrevet 26. februar 2004 Rimini - Italia Stygt, møkkete vann - greit nok, men da jeg så menneskerbæsj i vannet fikk jeg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå