Gå til innhold

Jeg har aldri kjemi med gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fylt 25 år, og begynner å miste litt troen på å finne noen. Det har seg nemlig slik at jeg aldri har kjemi med gutter :sukk: Sjelden kjemi med jenter også egentlig.

Er det sånn at om jeg finner den rette, så vå vil ha kjemi uansett?

Anonym poster: d77db8060f01236f44c583e27059ab2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv menn. bedre enn gutter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 28 år før jeg ble forelsket første gang, kjente aldri noe for jenter, likte dem ble seksuelt tiltrukket men ble aldri forelsket.

Hva kan jeg si, det skjer når det skjer, liker du menn så kommer det nok en :)

Skrevet

Hei du ... jeg måtte bli 31 før jeg fikk møte en mann. Min første forelskelse, og han var like forelsket tilbake. Har nylig blitt sammen, men alt føles rett. Kjemien stemmer og vi kan være oss selv med hverandre og prate om absolutt alt. Vi er som beste venner og elskere.

Så du må ikke gi opp håpet. Det kan skje imorgen, om 1 mnd, 1 år eller kanskje når du er 30 - hvem vet. Men jeg kan si jeg forstår deg veldig godt da jeg har vært der du er nå.

Anonym poster: 066e7e7562c2a341059e7f351887d76c

Skrevet

Jeg er 30 år og har heller aldri vært forelsket før. Drømmer om å oppleve det samme som det hun i innlegget over har.

Skrevet

Kanskje ikke, kan jo hende dere trenger for lang tid til å bli forelsket og at du dermed gir han opp før forelskelsen kommer.

Er 24 selv og har aldri vært forelsket, skal prøve å gjøre noe med det nå, tilbringe mer tid med noen pene og hyggelige jenter i håp om at jeg blir forelsket, håper jo på at de skal føle det samme også seff.

Anonym poster: 8c8afc6e7c4827f25004b45a2a109e8a

Skrevet

Jeg har nå fylt 25 år, og begynner å miste litt troen på å finne noen. Det har seg nemlig slik at jeg aldri har kjemi med gutter :sukk: Sjelden kjemi med jenter også egentlig.

Kjemi er sjelden.

Både når det gjelder innen samme kjønn og med en av det annet kjønn.

Men overvurder ikke betydningen av god personkjemi. Det er veldig viktig å ha - en forutsetning - men det betyr dessverre ikke nødvendigvis at man passer til å leve i sammen.

Skrevet

Kjemi er sjelden.

Både når det gjelder innen samme kjønn og med en av det annet kjønn.

Men overvurder ikke betydningen av god personkjemi. Det er veldig viktig å ha - en forutsetning - men det betyr dessverre ikke nødvendigvis at man passer til å leve i sammen.

Greit for deg å vite at dette er Steinar sin erfaring, og mange sikkert samme som han, mens jeg og igjen sikkert mange med meg også, har opplevd at kjemien har klaffet med flere, jeg har hatt kjærester bestandig, men hadde ikke sex før jeg var nesten 18 etter vi hadde vært sammen ett halvt år.Han var min første.

Har forøvrig vært gift en årrekke pr i dag.

Aner ikke hvorfor det er sånn at noen har kjemi med fler mens andre må vente før det dukker opp, men tviler på at du ikke vil treffe noen du har kjemi med etterhvert. Men den ene rette, vet ikke om det er noe sånt, kanskje for noen, og det sier jeg selv om jeg har vært gift i mange år. Kanskje det er fler rette.

Lykke til i din søken.

Varm klem til deg :)

Anonym poster: e17f66eda1bb3b9e414ffb1ac128763a

Skrevet

Greit for deg å vite at dette er Steinar sin erfaring, og mange sikkert samme som han, mens jeg og igjen sikkert mange med meg også, har opplevd at kjemien har klaffet med flere, jeg har hatt kjærester bestandig, men hadde ikke sex før jeg var nesten 18 etter vi hadde vært sammen ett halvt år.Han var min første.

Har forøvrig vært gift en årrekke pr i dag.

Aner ikke hvorfor det er sånn at noen har kjemi med fler mens andre må vente før det dukker opp, men tviler på at du ikke vil treffe noen du har kjemi med etterhvert. Men den ene rette, vet ikke om det er noe sånt, kanskje for noen, og det sier jeg selv om jeg har vært gift i mange år. Kanskje det er fler rette.

Lykke til i din søken.

Varm klem til deg :)

Sannsynligvis er det så "enkelt" at jo mer gjennomsnittlig en person er desto lettere er det å treffe en av de andre gjennomsnittlige; ettersom det er klart flest av gjennomsnittet (ref. normalfordelingen).

Sier seg egentlig selv. Men er upraktisk for oss som ikke er like gjennomsnittlige på ulike områder.

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis er det så "enkelt" at jo mer gjennomsnittlig en person er desto lettere er det å treffe en av de andre gjennomsnittlige; ettersom det er klart flest av gjennomsnittet (ref. normalfordelingen).

Sier seg egentlig selv. Men er upraktisk for oss som ikke er like gjennomsnittlige på ulike områder.

Ja du er inne på noe der Steinar.

Det er jo også slik at jo fler du våger deg innpå, mener da ta kontakt med, ikke kaste seg over :P, jo lettere merker man om det er kjemi, det er selvfølgelig ikke like lett m man er sjenert, det forstår jeg.

Noen ganger må man bare våge også, selv om man tror man er under gjennomsnitt, alle har forskjellige preferanser uansett utseende.

Man kan ha mange bra kvaliteter selv om man føler seg litt under pari.

Det er nok lettere for oss med en mer uttadvendt persolighet.

Skrevet

gutt24 her, jeg er faktisk ganske utadvendt og sosial. Var på første dag på jobb for 2 uker siden og det endte med at hun jeg jobbet med dro på byen etterpå og var ute til klokka 4 på natta. Men null kjemi.

Anonym poster: 8c8afc6e7c4827f25004b45a2a109e8a

Skrevet (endret)

Det er jo også slik at jo fler du våger deg innpå, mener da ta kontakt med, ikke kaste seg over :P, jo lettere merker man om det er kjemi, det er selvfølgelig ikke like lett m man er sjenert, det forstår jeg.

Noen ganger må man bare våge også, selv om man tror man er under gjennomsnitt, alle har forskjellige preferanser uansett utseende.

Tror egentlig ikke steinar40 siktet til utseendet, men mer personlilge egenskaper, som f.eks utadvendthet?

Jeg har en følelse av at hvor utadvendt en person er er veldig avgjørendes for mange når de skal finne ut om de har kjemi med ham/hun eller ikke. Jeg leser stadig vekk at noen skriver at de merket at kjemien var der fra første date fordi samtalene fløt lett, da sier det seg selv at de ikke hadde vært på date med en veldig sjenert person.

Men betyr det da at sjenerte personer ikke har kjemi med andre pga at samtalene ikke flyter så lett med en gang? Selvfølgelig ikke, "kjemi" er ikke alltid noe man merker med en gang, før man kan avgjøre om man har "kjemi" med en annen så må man bli trygg nok på personen til at man klarer å være seg selv rundt en, og omvendt. Spørsmålet er jo selvfølgelig hvor lang tid man er villig til å vente? Et godt svar på det kan være så lenge interessen er der.

Endret av mammamora90
  • Liker 1
Skrevet

Tror egentlig ikke steinar40 siktet til utseendet, men mer personlilge egenskaper, som f.eks utadvendthet?

Jeg skrev da visserligen utadvendt personlighet ;)

Skrevet

På kjemiingeniørlinjen er det stort sett bare gutter.

• Liker 1
Skrevet

Det å være utadvendt er selvfølgelig en stor fordel når det gjelder å få kontakt med andre, ja.

Utseendet betyr også mye.

Men det er mange måter å ikke være gjennomsnittlig på. F.eks kan man være mer intelligent enn gjennomsnittet. Mer følsom. Ha ikke-typiske interesseområder. Osv.

Folk som f.eks liker å gå på byen på fylla passer da bedre i sammen med andre av samme ulla.

Gjennomsnittet liker nok dette ganske godt, vil jeg måtte påstå. Ihvertfall i yngre år.

Gjennomsnittet er også materialister og passer da best i sammen med andre shoppoholikere.

Ellers blir det fort irriterende.

Like barn leker best.

Så det er altså mange ulike måter og områder å være gjennomsnittlig, eller ikke, på egentlig.

Skrevet

Varierer du miljøet ditt da, eller holder du deg rundt de samme hele tiden? For min del så er ihvertfall det en av de viktigste faktorene.

Så fort jeg bytter miljø eller blir kjent med nye grupper så blir det for en ny romanse og, når jeg ikke gjør det så sitter jeg å irriterer meg på at jeg aldri treffer noen jeg er interessert i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...