Gå til innhold

Hvilket snusmerke synes du er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste, hvilket merke liker du best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Loverdose
Skrevet

Nick And Johnny, egentlig. Selv om jeg snuser Skruf Stark White mest, så liker jeg best snusene til Nick And Johnny.. Problemet med de aller fleste snusene til Skruf er at de renner så fælt, men stark white er et unntak. :)

Skrevet

Mocca Mint.

Anonym poster: b2213c6f2940b60387f2b0ac9522701e

Skrevet

Skruf stark white er den jeg er mest fornøyd med. Yndlingen før var Lucky Strike Nites Snus, men det ser ut som at den er godt ut av produksjon

Skrevet

02!

Guuud, hvor jeg savner den snusen! :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Nick and Johnny white heat :)

Skrevet

Det må vel bli 06. Den egentlige favoritten er Nick and Johnny Black - men tror de har sluttet å selge den i Norge, desverre.

Skrevet

General ekstra sterk er så absolutt best, men siden den renner fort, blir det så jeg kjøper meg 06 isteden. Men nå snuser jeg ikke fast lengre, var så dum og gikk over til røyk. Men siden snus er så godt, så blir det det i perioder i tillegg til røyken, men jeg prøver å unngå det!

Skrevet

General xtra sterk porsjon :) Eller, er den jeg snuser mest, men liker general onyx bedre, den er bare så forferdelig vanskelig å få tak i!

Skrevet

06 er desidert favoritten. Er merkelig, en periode på et drøyt år snuste jeg skruf stark white, men så ble jeg "møkklei" og det skjedde en gradvis overgang til 06 som jeg tidligere ikke syntes var noe god. Nå greier jeg ikke smaken på skruf.

Bruker forøvrig 02 til tider. Når jeg f.eks har sittet 4 timer i drøye forelesninger, og ikke har merket at jeg har snust 3 snus pr time, og ikke spist, og plutselig føler meg akutt kvalm ;) dette til tross for at jeg har snust i 7 år..

Anonym poster: ad160b5b7f8bf87d1f550dacc40666c2

• Liker 1
Skrevet

Skruf tranebær og xtra sterk liker jeg, men glad i Nick & Johnny og.

Gjest Wanderlust
Skrevet

06!!!

Snuste endel Nick and Johnny før, men gikk fort lei. Det er vanskelig å forklare, men den kjentes for "stikkende" på feil måte. Haha.

Skrevet

Monte Cristo har lenge vært en favoritt hos meg, men synes ikke helt at den "tar" lenger (det er vel egentlig ikke et godt tegn), og holder meg som regel til den knuste isen til Nick og Johnny. ;)

Skrevet

Fatter ikke at dere tørr å innta denslags. Det er jo gift.

• Liker 2
Skrevet

Skruf x-tra sterk porsjon :grine: 8 mnd uten nå...

• Liker 1
Skrevet

skruf xtra sterk! akkurat nå har jeg n&j chili, måtte bare prøves!

Skrevet

Jeg har prøvd litt av hvert, men det jeg bruker mest for tiden er Göteborgs Rapé White Large og General White/Orginal. Må også tilføye at General Strong White er en klassiker.

Skrevet

Jeg driver kun med "kosesnus" i ny og ne, så har ikke allverdens erfaring, men synes Montecristo ikke er så verst sammen med Art wine & dine og Skruf Slim Fresh White (ikke noe særlig sterke greier med andre ord)

Skrevet

Det må vel bli 06. Den egentlige favoritten er Nick and Johnny Black - men tror de har sluttet å selge den i Norge, desverre.

Om "Black" er den med lakris, så har den akkurat kommet ut i sortimentet igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...