Gå til innhold

Kvadratisk gulvteppe, finnes det noen steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter noe så teit som et kvadratisk gulvteppe som er maks 110x110 cm. Og minst 100x100 cm. Bare for å gjøre det ekstra vanskelig. Men vet noen her hvor det er mulig å få tak i noe sånt?

Jeg har ikke dratt rundt i butikker ennå, for etter det jeg har sett på nett så er det nesten ikke noe vits i siden jeg igrunnen ikke har sett sånt hos noen av de "store".

Jeg bor i Oslo, forresten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på budsjett, men de fleste teppeprodusentene lever teppene sine i kvadratmeterpris. Sjekk Kasthall og lignende? :-)

• Liker 1
Skrevet

Oooh! Der var det mye pent! Tusen takk for tipset, den visste jeg ikke om. Budsjett og budsjett, jeg regner ikke med Ikea-pris akkurat.

Skrevet

Ja, de har mye fint! Noe høyere prisklasse på dem, men er kanskje overkommelig om du bare skal ha en kvadrat :-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tror jeg ville holdt hardt rundt lommeboken min og tatt straka vegen ut til Dobag i Madserud Alle 1 på Skøyen.

Jeg er nesten helt sikker på at du vil finne et lite teppe i ønsket størrelse hos dem.

Anbefales varm og inderlig. Et slikt tepper er dessuten nærmest en investering :)

- jeg har den enorme gleden av å smykke mitt hjem med hele 2 Dobag tepper på ca 1,90 x 1,70 - og unner absolutt alle gleden ved å ha ett :blush:

• Liker 1
Skrevet

Det var priser på Dobag! :sjokkbla:

Det er kanskje litt utenfor det jeg har råd til, altså. Nå står det ikke priser på netttsiden til Kasthall, men kanskje jeg får en tilsvarende bakoversveis? Jeg kan godt bruke noen tusenlapper, det er ikke det... 15-20 av dem er dessverre noe i overkant.

Skrevet

Ja, det er jo et showroom her i Oslo, så jeg tar turen en eller annen dag.

Skrevet

Ja, ta turen å se om du finner noe som frister! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...