Salt Skrevet 22. februar 2004 #1 Del Skrevet 22. februar 2004 Tror det er noe galt med mailen min (Spray)- designet har blitt helt merkelig, og så vidt jeg vet, har de ikke byttet design. Dessuten går det ikke an å flytte de innkomne mailene til mapper, og i tillegg er feltet der man skriver ny mail, på størrelse med en kvadratcentimeter. Noen her som har Spraymail som har opplevd det samme? Hvor kan jeg eventuelt sende en mail (hvis det går an med det feltet da ) og få det fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 har aldri brukt spraymailen min, men var innom og sjekka nå og du er nok ikke den eneste nei. Er nok noen som ikke har vært helt heldig da de laget det nye designet. Bruker du Opera? For i IE er nemlig feltet større. Det er ikke akkurat første gang spray lager sider som vises elendig i Opera. Har flere ganger sendt mail til dem og klaget på det og de beklager bestandig og lover å rette det opp. De burde seriøst skjerpe seg, spesielt siden en av dem som jobber med Spray underviser i utvikling av websider på en høgskole og hun er ekstremt nøye på at de sidene vi som studenter lager skal fungere i selv eldgamle browsere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 22. februar 2004 #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Samme her. Blir det ikke forbedret snart, så bytter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er sånn hos meg og.. og de har byttet design, det står hvertfall det på høyre side når jeg er innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå