AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg bor litt usentralt, og det frister ikke å møte helt nye menn på den lokale kafeen hvor jeg kjenner både ansatte og kunder. Så ofte blir det til at det er jeg som drar til byen, men synes noen ganger det er et ork med reisevei etc. Det hender noen tilbyr seg å reise hit jeg bor, og de er da innstilt på å møtes "på offentlig sted". Gå en tur er selvsagt et alternativ Eneste gangen jeg har invitert noen hjem var da jeg hadde leieboer... men så til saken; er jeg overforsiktig, eller bare fornuftig? Anonym poster: fda1c2339a14a3994f0454f8d94df92f
Gjest "gjest" Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Veldig ufornuftig. Det er et sikkerhetsproblem her som du må ta med i betraktning.
Steinar40 Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Invitere en fremmed person hjem på første date er galskap.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 jeg drar aldri hjem til noen første date. og jeg inviterer ikke noen hjem da heller. det synes jeg er fornuftig og flere burde bruke fornuft. Anonym poster: 660702f1fdc5d193ed94d0e634071672 1
For the ladies Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 De fleste av mine dater har vært hjemme hos meg, da jeg liker å bli kjent med den jeg dater. Så synes det da er bedre å invitere vedkommende hjem og lage middag sammen mens vi blir kjent og snakker. Enig i at det kan være en "sikkerhets risiko" for dere jenter, men ligger vel noe i at du må klare å lese/tolke menneskene du blir kjent med og. Så lenge man er forsiktig å smart burde de fleste klare å unngå farlige folk/situasjoner. Men igjen, ikke alltid alle er trygge på dette. Og da blir det som regel cafe eller middag ute, men synes ikke det er like trivlig eller like enkelt å få folk til å slappe av og være seg selv. Blir fort at folk gjør seg litt bedre enn de egentlig er.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Nei! Om det er første date så kjenner man ikke personen godt nok til å vite om vedkommende er en good guy eller ikke. Det er veldig naivt å tro. Det er totalt uaktuellt å invitere hjem på første date. Og ikke bare fra sikkerhetsmessige årsaker, men også fordi man da har veldig begrensede muligheter om det viser seg at det er total kræsj. Man kan ikke bare finne på en unnskyldning og gå... Om jeg hadde blitt invitert hjem til en fyr på første date hadde det vært fullstendig turn off for min del. Da hadde jeg lurt veldig på hva slags motiv han hadde. Anonym poster: 2a6d63c9783f0c8f15c0a08fc7bcac93
MissStiles Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Nei. De gangene jeg har møtt en gutt fra nettet, har jeg alltid foreslått et offentlig sted. Første gang man skal møtes, må man være på den sikre siden, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå