AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Veide meg i dag tidlig, og da veide jeg 52,2. Pleier til vanlig å veie 50-51,2ca. Jeg skjønner ikke, har jeg lagt på meg så mye? Jeg har telt kalorier sånn ca, og går utrolig mye til og fra jobb, så dette kan ikke stemme. Kan ikke se på kroppen min at jeg har blitt større, heller slankere? Er dette muskler? Jeg trener jo ikke styrke noe særlig, så skjønner ingenting jeg nå. Eller er dette vann? Er forresten 19 år, og 164cm høy. Uff...... Anonym poster: 88f9efdb70b9845f93fc2aeb3d13b2cf
Envy Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Det er nok mesteparten vann. Vei deg til nogenlunde samme tidspunkt (sent eller tidlig på dagen, ikke begge) med jevne mellomrom. Vekta vil naturlig variere litt utifra hva du har spist og hvor mye vann du har i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Vann, hormoner, økt muskelmasse, økt glukogen i musklene, økt mageinnhold, du har drukket mye vann/spist mat med mye vann som suppe, melon og lignende, ulik veietidspunkt, ulikt tarminnhold ved veiing.... eller økning i fett. Det er normalt at vekten går opp og ned litt, og dine endringer er ikke større enn det som er normalt. Botemiddel? Mer nøyaktig kaloritelling hvis du mistenker at det er økning i fett det er snakk om. Anonym poster: d76451a9b5bc9e784ff0ffa4cb7884c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå