Gå til innhold

Varsel om ulest e-post ved oppstart ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hver gang jeg starter opp maskina får jeg opp et varsel og ulest e-post, men jeg har ingen uleste eposter ??

Har sjekka maskina for virus, og kjørt WinDoctor, men allikavel får jeg denne meldinga ??

Noen som vet hva dette er ??

Jeg har forøvrig XP Home Edition på maskina.

Håper noen kan hjelpe :wink:

Hilsen Pludre

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Mitt mailprogram lyver for meg av og til også... Jeg får varsel om ny mail... men der ER INGEN! Jeg har selvsagt også scanna for virus, det gjør jeg daglig, men dette har skjedd noen ganger nå de siste dagene.

Jeg liker ikke at pc'n lyver til meg!

Gjest Zalomine
Skrevet

Har KG-spøkelset kommet seg inn på pc'n min mener du?

Ja, like troverdig den som at pc'n min har kommet i trassalderen og begynenr å lyve for meg. Den ER jo drøyt tre år gammel...

Skrevet
Har KG-spøkelset kommet seg inn på pc'n min mener du?

Ja, like troverdig den som at pc'n min har kommet i trassalderen og begynenr å lyve for meg. Den ER jo drøyt tre år gammel...

:enig_animasjon:

Skrevet

Sikker på at dere ikke har en ulest mail på side 2 el 3 i inboxen? Det hadde jeg uten at jeg visste om det.

Skrevet

Er det på innloggingsbildet dere får dette varselet?

Den forvirret meg en stund nemlig.

Jeg har msn messenger installert, og mitt "Passport" er med en egen hotmail-konto jeg har opprettet for anledningen. MSN sier fra om jeg har fått e-poster på denne kontoen, og den informasjonen vises i påloggingsbilet. Kontoen bruker jeg ikke, men det ramler inn en del "spam" i ny og ne. Tok en liten stund før jeg så sammenhengen der...

Det var altså ikke den e-posten jeg sjekker i Outlook den meldte fra om, mne den som var komemt til min messenger-konto... Forklarer jeg forståelig...? Kansje det er dette som har skjedd hos dere også?

Gjest Zalomine
Skrevet

Nei, det er ikke det som skjer mde meg, for jeg får det ikke ved pålogging, men generelt hele tida, og jeg bruker ikke outlook, så de har ikke med det å gjøre.

Det hender bare at e-postvarselet kommer... uten at jeg har fått ny mail.

Når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg beskjed om 71 nye mailer, den lastet på en måte altså 71 mailer. Men, det vantes bare 45 nye mailer i mitt mailprogram.. så hvor er resten? HVA er resten?

Skrevet

Dersom du faktisk lasta ned 71 mail og får opp 45 nye: Det må vera noko filtrering på gang, som enten sender rett i søpla eller markerer som lest.

Dersom du får melding om 71 nye, men lastar ned 45 - har du 26 gamle mail på serveren kanskje? Som er lasta ned ein gong tidlegare?

Skrevet

Noe av det samme skjer med meg. Har stått ved oppstart i over en uke nå at jeg har en ulest epost, uten at jeg har d... Skjønner ikke hvor d kommer fra, men det irriterer meg

Gjest Zalomine
Skrevet
Dersom du faktisk lasta ned 71 mail og får opp 45 nye: Det må vera noko filtrering på gang, som enten sender rett i søpla eller markerer som lest.

Dersom du får melding om 71 nye, men lastar ned 45 - har du 26 gamle mail på serveren kanskje? Som er lasta ned ein gong tidlegare?

Niks, det samme skjedde i dag, fikk beskjed om 20 nye mail flere enn jeg fikk.

Det er jo akkurat det samme som skjer om jeg sitter forran pc'n, den informerer meg plutselig om nye mail, men når jeg ser etter så er der ingen. De går ikke rett i søpla, jeg har sett etter der også, og de duker ikke opp markert som lest noen plass. Det er spøkelsesmail rett og slett.

Skrevet

Og du har ingen gammal mail på mailserveren, som ikkje blir lasta ned? (Det har nemleg hendt meg, og då hadde eg same type beskjed, om meir mail enn eg fekk.)

Gjest Zalomine
Skrevet

Ikke så vidt jeg vet nei. Alle mine mailer lastes da ned når de kommer.... hvordan skulle det plutselig begynne å gjemme seg noen, slik at jeg får varsel om ny uten at den dukker opp?

Skrevet

Det kan skje om du ein gong har lasta ned utan å sletta frå serveren. (Men det går jo an å sjekke om du har t.d. tilgang via webmail.)

Evt. prøv eit anna emailprogram etterpå og sjå om du får eit anna resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...