AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg vet at man kan blokkere folk fra å finne deg på facebook når de er pålogget - evt. gjøre deg 'usøkbar' i facebook generellt. MEN, kontoen med profil/forsidebilde vil alltid komme opp hvis man ikke er pålogget facebook også googer frem navnet man ønsker. Nå er imidlertid kontoen borte når man også googler og finner facebookkontoen står det 'finner ikke siden'. Vil det si at det også finnes en innstilling for å ikke bli funnet også utenifra facebook, eller betyr det rett og slett at kontoen er slettet/deaktivert?? Altså skulle jeg gjerne visst om jeg kan skjule kontoen min også fra nettet generellt, ikke bare blandt ' facebookere'.. Takk!! Anonym poster: 7a708087e96ec4f708279ede097fcbb8
TMB Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Det betyr nok det sistnevnte. At kontoen er slette og at Google ikke har rukket å indeksere lenken på nytt, for å fjerne den fra systemet. Det er ingen måte å bli skjult fra søkeresultater på dne måten tror jeg....
luckygal Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 (endret) Jeg tror ikke det går annn å skjule seg fra google Endret 13. september 2012 av luckygal
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 jeg vet ikke helt. før trodde jeg også det men nå begynner jeg å lure litt om det er en funksjon.. Noen som vet sikkert? Anonym poster: f84b30bf31107324101b6f3a7d296157
Gjest fjosa Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Profilen min kommer ikke opp på googlesøk, men navnet mitt er koblet til grupper på fb, så da ser man jo at jeg finnes der likevel.. Er lenge siden jeg reserverte meg fra googlesøk så husker ikke hvordan jeg gjorde det. Regner med muligheten fortsatt finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå