Silverferret Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei! Jeg har et kuskinn, og det har til nå ligget på gulvet i stuen. Problemet er at jeg føler det blir så fort støvete og skittent, så jeg må støvsuge det hver dag. Jeg vurderer å skaffe meg et vanlig teppe, og heller ha kuskinnet på veggen. Kan se for meg at det blir litt kult. Er det noen som har gjort noe liknende? Eller har noen inspirerende bilder å vise meg? (trenger også noe konkret å vise sambo for å overbevise han om at dette blir knalltøft...) Takk for svar!
Silverferret Skrevet 16. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2012 Så det er faktisk andre som gjør det samme:) Skulle gjerne sett resultatet:) Noen andre som har erfaring med det?
Fru Duck Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Jeg har ikke kuskinn på veggen (eller på gulvet for denslags skyld) altså, men det kan bli kult det, tenker jeg! Et skinn på veggen vil kreve litt plass visuelt sett, altså at det får litt luft rundt seg. Og så må det jo passe inn i resten av interiøret på et vis. Tepper på veggen kan absolutt ta se veldig bra ut der det passer inn syntes jeg. Det er jo ikke store greien å forsøke, var jeg deg ville jeg festet det med noen få tynne stifter og brukt noen dager på å venne meg til det før jeg eventuelt hengte det skikkelig opp.
Gjest Badabing Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Er det lov å si at jeg synes det stiller i samme kategori som de som har døde fugler på bokhylla og elghoder på veggen, altså i makaber-kategorien? 8
Gjest gjest17 Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Synes det er bra de benytter hele kua etter de har slaktet den. Biff skal vel folk ha uansett. 1
Level up Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Jeg syns det kan være stilig der der passer inn. Fant ingen bilder av det, men er jo bare å prøve
Gjest gjest17 Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Sjekk her: http://www.google.no...oCe_T4QShvID4BQ :-)
Thorn Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Foreldrene mine har et kuskinn hengende på veggen i trappa. Jeg syns det kan være stilig, og har sett det hjemme hos andre også. Kanskje det er mer vanlig hos bønder? Min mor er ihvertfall oppvokst på gård, og fikk skinnet etter slakten det året hun flyttet ut.
Ellevill Skrevet 17. september 2012 #12 Skrevet 17. september 2012 Jeg må innrømme at jeg synes kuskinn er fæle greier på gulv, og ser ikke for meg at det blir noe bedre på veggen. Men i så fall tenker jeg at det i all fall bør ha ha en del lys og en stor flate. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå