Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips?

Blir så alt for ofte kvelder foran teven synes jeg. Prøver å foreslå å gå en tur, men det synes han er så kjedelig.

I kveld skal vi se en film med en flaske rødvin.

Men det må da være andre ting å gjøre sammen?

Har foreslått pirbadet, fjelltur eller bowling. (Selv om jeg ikke liker bowling så er det i alle fall noe vi kan gjøre sammen..)

Hva gjør dere sammen med kjæresten deres? :)

Anonym poster: 3321c28cf67dc3aecffae84f0962bf6c

Skrevet

Hva med å...

Anonym poster: 54406df05ea46e1042051d406a04ed3c

Skrevet

Hva med:

- Rockheim

- Gå på cafe

- Theateret

- Skogstur i bymarka til en hytte, evt estenstadhytta

- Telttur/sykkeltur.

Anonym poster: 22b669497093b3e7fe000bfdabac56dc

Skrevet

Rusle på Bakklandet, sett dere på en koselig kafe og ta en kopp kaffe:-) Evt noen glass vin.

Hvis dere begge liker Spa, hva med en tur på Brittania?

Skrevet

Hvorfor må dere gjøre noe annet da? Virker som om mange kvinner har behov for å gjøre noe aktivt fordi venninner eller KK har fortalt dere det.

Anonym poster: 251520018873c7efa9d10cf17dfe18b8

• Liker 1
Skrevet

Rusle på Bakklandet, sett dere på en koselig kafe og ta en kopp kaffe:-) Evt noen glass vin.

Hvis dere begge liker Spa, hva med en tur på Brittania?

Også en ting til. SPA, CAFE, THEATER? Synes dere det er rart menn velger TV'n når alternativet er jentekvelder på cafe?

Skrevet

Hvorfor må dere gjøre noe annet da? Virker som om mange kvinner har behov for å gjøre noe aktivt fordi venninner eller KK har fortalt dere det.

Vi må gjøre noe annet for vi begge er leie av å sitte foran teven hver kveld. Vi gjør hvert vårt på dagtid så det hadde vært flott og få gjort noe morsomt sammen.

Men ser ut til at det blir pirbadet på søndagen :)

Skrevet

Også en ting til. SPA, CAFE, THEATER? Synes dere det er rart menn velger TV'n når alternativet er jentekvelder på cafe?

Jeg skrev hvis dere BEGGE liker Spa. Her liker hverken mannen eller meg Spa, men vi har bodd endel på Britannia, og jeg har lagt merke til at de har "kjærestepakker" på spaet der.

Vil tro at mange menn liker å sitte på kafe og drikke vin og. Ikke alle som bare foretrekker rølperunder på pub med kompiser.

Mange voksne menn liker også teater.......

Skrevet

Vi må gjøre noe annet for vi begge er leie av å sitte foran teven hver kveld. Vi gjør hvert vårt på dagtid så det hadde vært flott og få gjort noe morsomt sammen.

Men ser ut til at det blir pirbadet på søndagen :)

Er kjæresten din kjekk ? EEEEM kanskje må ta meg en tur i pirbadet på søndag :sminkedokke:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Teater og Cafe er da ikke forbeholdt kun jenter?

Og jeg tror ikke det er bare jenter som har behov for å gjøre noe annet enn å glo på TV. Man blir fort rastløs av å bare sitte inne, og jeg vil tro de fleste har et behov for å komme seg ut blandt folk å få litt andre inntrykk.

Skrevet

Tja, man kan jo..

• gå på kino?
  • Gå på kafe? Er jo mange koselige kafeer i Trondheim som feks mormors eller chokoboco.
  • Gå ut å ta en øl/drink på den gode nabo på bakklandet?
  • Ta en tur på biblioteket?
  • Stikke en tur på sightseeing i egen by, og ta en tur til rockheim, vitensentret, munkholmen eller nidarosdomen?
  • Stikke på konsert, teater eller annen forestilling? Du kan sjekke det som skjer på http://trdevents.no/
  • Dra på sykkeltur og prøve sykkelheisen? :)
  • Dra på shopping?
  • sjekke om det skjer noe spennende på samfundet om du er student, feks quiz?
  • melde dere på treningssenter og trene sammen?
  • Melde dere på et kurs, feks dansing.. sving?
  • Stikke på fabrikkutsalget til nidar og kjøpe sjokolade?
  • Dra på fotballkamp på lerkendal?
  • dra på restaurant og prøve ny og spennende mat? Eller ser jo Egon i tårnet er jo litt romantisk, utsikt over hele byen

Anonym poster: 54406df05ea46e1042051d406a04ed3c

Skrevet
  • Dra på sykkeltur og prøve sykkelheisen? :)

Litt vanskelig siden den er borte for øyeblikket og ikke kommer igang igjen før neste år (eller noe sånt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...