Gå til innhold

hvilken innmarsj?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, jeg har lastet den ned via et eget program man innstallerer på maskinen sin, AudioGalaxy..

Men, når jeg tok et søk på "pachelbel canon in d mp3 download" kom jeg over denne linken først:

http://mp3.boston.com/spotlight/top_downloads.shtml

Den første sangen er canon in d, med noen som kaller seg Thickly Settled. Har ikke lasta den ned selv, for jeg sitter på jobb.

Jeg vet at den finnes på mange utenlandske wedding albums, men kan ikke hjelpe deg noe videre enn dette, desverre.

Håper du finner den!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det går fint å laste ned den sangen, men den hørtes jo helt forferdelig ut. Også gikk den vanvittig fort. Tror nok ikke det er den samme Kame, for jeg klarer ikke helt å s for meg hvordan man kan gå rolig opp kirkegulvet med den der. Nei, da hadde man vært oppe på 5 sekunder! hehe

Skrevet

Hei.

Kan jeg spørre hva het den utgangsmarsjen som Kronprinsparet hadde i sitt bryllup? Det står helt stille oppe i hodet mitt... Håper noem kan svare på det? icon_smile.gif

Nikki

Skrevet

Anonym: jeg frykta det - gruppa er sikkert et lokalt Boston grunge band elns! icon_wink.gif

Dersom du sender meg en mail, kan jeg maile den over til deg, så lenge jeg er hjemme.

Jeg lette litt på nett, og fant ut at kronprinsens utgangsmarsj var "Gamal bruremarsj fra Nord-Gudbrandsdalen", men skal ikke vedde på det.

Skrevet

Vi skal ha "Air" som inngangsmarsj og "Trumpet Voluntary" som utgangsmarsj icon_smile.gif Mendelsohn syns jeg er direkte grusom, så jeg er glad vi fant noe som vi begge likte. icon_smile.gif 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Anki, vil dere virkelig bruke Air som inngangsmars??? Dette musikkstykket er jo på topp-10 lista i begravelser.

Nydelig musikk, det er jeg enig i, men helt upassende til bryllup. Men det er min mening dah.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg får egenkomponert musikk inn og ut av kirken. Mannen min er musiker og har skrevet inn- og utgangsmarsj for seks saksofoner og en kornett. Gjett om jeg gleder meg, hele vielsessermonien blir en overraskelse!hoppe.gif

Hilsen Julibrud kys_2.gif som blir lykkelig gift 13. juli 2002.1212[ Dette Innlegg er endret av: julibrud den 2002-06-09 22:00 ]

Skrevet

Julibrud!!!!

He-he, min kjære er også musiker og har skrevet vår bryllupsmarsj for orgel og trompet. Det var gøy å høre at det er flere som er så heldige......

Ellers skal vi ha et stykke til som han har skrevet inne i selve vielsen.

Gleder meg myyyyyyyyyyye.

Utmarsjen vår har organisten som vi skal ha skrevet. Han er en god venn av min kjære, og var læreren hans før.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...