Gå til innhold

Viktig å huske!

09.08.2002

Anbefalte innlegg

Var til tilpassningstime på tirsdag, og jeg er fortsatt kjempefornøyd med kjolen!

Fikk også samtidig bestilt slør, sko og korsett. Jeg fikk låne et korsett der, men for de av dere som bruker salonger som ikke tilbyr dette, bør dere passe på at dere har kjøpt en dere kan ha med til tilpassningstimen. Man får jo en strammere /slankere figur når man har dette på, og det er jo litt dumt å finne ut på den store dagen at kjolen virker for stor pga korsettet du nå har på deg...

En annen ting som er lett å overse er skoenes betydning på en tilpassningstime! Jeg fant noen sko jeg likte godt i salongen (helt enkle i sateng som jeg kan farge senere), så sånn sett var det greit for meg. Men om jeg nå f.eks skulle ombestemme meg å gå for noen andre sko som kanskje ikke vil ha den helt samme høyden, vil jeg få et problem. For sydamen justerte jo ikke bare livet på kjolen, men også skjørtets lengde til å passe med de skoene jeg hadde på meg...

Det er jammen mye man må tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg skal sy inn kjolen min i dag -gjett om jeg fikk hetta og spurtet ut for å finne både undertøy og sko sist uke icon_smile.gif puh - fant dem takk og pris. Jeg syr den privat og ikke i salong - desto mer viktigere icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...