Gå til innhold

Reise bort å gifte seg. Hvor starte planleggingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer å dele rundt det å reise bort å gifte seg?

Vi har ønske om å reise bort, men invitere med oss gjester.

Hvor begynner man med planleggingen av et bryllup i utlandet?

Vi er i kontakt med budapest.no, og vil få et tilbud fra dem etter hvert. Men kunne godt ha tenkt oss å få tilbud fra ett til to steder til.

Sverige kunne også vært et alternativ og så har vi sett litt på en herregård i nærheten av Trondheim.

Syns det er så vanskelig å finne ut hvor man skal ta tak i planleggingen, så hadde blitt kjempe glad hvis noen av dere har erfaringer å dele.

Anonym poster: 0a17808f417c840f60c341de35f7b8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg ville først funnet ut hvor i utlandet jeg ville giftet meg. For oss var det ikke noe tvil om hvor vi skulle gifte oss, og da er det ganske mye enklere å begynne planleggingen :)

Vi startet med å bare søke på nettet og finne informasjon der. Fant et britisk forum hvor det var mange som planla bryllup på akkurat samme sted. Deretter reiste vi ned dit for å se på ulike lokaler å ha bryllupsfesten i.

Hun som driver catering-firmaet vi har booket er så glad i alt som har med bryllup å gjøre at hun driver med bryllupsplanlegging som en gratis service ved siden av. Så hun har allerede vært til stor hjelp. Jeg vil absolutt anbefale en planlegger hvis du ikke kjenner stedet veldig godt selv. Eller evt ikke snakker språket. Man velger jo selv hvor mye eller lite man vil bruke planleggeren.

Skrevet

Vi skal gifte oss i Barcelona neste år, og det første vi gjorde var å booke kirken vi skal vies i. Etter å ha googlet en hel masse, og fått råd av andre Barcelona-brudepar på nettet, dro vi til Barcelona og sjekket ut hoteller og selskapslokaler, pratet med frisør, oppsøkte blomsterleverandører, etc, etc. Og nå begynner ting å falle på plass...

Google er blitt min beste venn de siste månedene! ;)<br /><br /> Anonym poster: 4d90e4c176478ae2243a00f83e22e456

Skrevet

Ups, glemte å si at vi gjør alt selv. Bruker ikke proff planlegger. Dét ville vært veldig behagelig, men det har vi ikke råd til, dessverre. Men det er fullt mulig å ordne ting selv også.

<br /><br /> Anonym poster: 4d90e4c176478ae2243a00f83e22e456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...