AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Tips til en god shampoo og balsam for slitt/bleket hår? Anonym poster: c5f6275993d77dd5703dfdda78ed0ab9
Mrs.Fox Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Aveda damage remedy intensiv, tror det finnes tre typer. Uten tvil den beste hårkuren jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange frisørmerker opp gjennom årene. Jeg kjøpte den på Lookfantastic, den er verdt pengene sine!
kills Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Hårkur fra Redken Extreme, kanskje også Joico K-Pak i tillegg og Redken Real Control shampoo og balsam (kan også kjøre Extreme fullt ut men real control gir også fuktighet). 1
julielis Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 (endret) Hårkur fra Redken Extreme, kanskje også Joico K-Pak i tillegg og Redken Real Control shampoo og balsam (kan også kjøre Extreme fullt ut men real control gir også fuktighet). Må si meg enig her. Selv har bleket hår og litt skadede og slitte tupper, veksler mellom protein og fuktighet. Bruker Redken Clear moist eller noe sånnt shampo+balsam, og veksler mellom Redken extreme strenght builder plus hårkur og Real control Har og bruk Joico Kpak, og ble veldig fornøyd. Men jeg kjøper produkter som frisøren min anbefaler meg, det vil si at jeg ofte bytter på shampo og balsam f eks Prøv deg frem du, hvis ikke gå til en frisør og få anbefalt det som passer ditt hår Maria Åkerberg Endret 15. september 2012 av julielis
lebello Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Anbefaler også Extreme-serien fra Redken Den lukter også veldig godt!
julielis Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Anbefaler også Extreme-serien fra Redken Den lukter også veldig godt! Ja det gjør den også 1
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg anbefaler ikke Redken. De tester på dyr. Forkastelig at folk vil la dyr lide for å bruke det merket! Bla. Purelogy, KMS, og Fudge har massevis av gode dyrevennlige produkter!!! 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Alterna Bamboo Shine: http://www.alternahaircare.com/bamboo/shine/shampoo-conditioner/ (de har hårkur også)<br /><br /> Anonym poster: 120240499c29cef9e0372fe74939ac6b
julielis Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Jeg anbefaler ikke Redken. De tester på dyr. Forkastelig at folk vil la dyr lide for å bruke det merket! Bla. Purelogy, KMS, og Fudge har massevis av gode dyrevennlige produkter!!! Har også lest en del om dette på nett nå etter at Borghild svarte i en annen tråd ang Redken.
Professor Orm Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 En annen serie, som fungerte veldig bra for meg da jeg var 14 og hadde tyggishår, er elvive anti breakage. Den fås riktignok kjøpt på dagligvarebutikken, men den er et godt alternativ. Redken extrême-serien er veldig bra, men jeg liker også Resistance fra Kérastase (grønn serie). Jeg klør nemlig av Redken. Men hva enn du gjør, du MÅ, MÅ, MÅ kjøpe Redken anti snap. Den er genial. Den bruker jeg selvfølgelig, for den skal ikke i hodebunnen, bare i lengdene Husk å klippe regelmessig så ikke det ser stygt ut. Lykke til! 1
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Det er ingen som må kjøpe antisnap. Redken tester som jeg skrev høyere opp her på dyr. Vær så snill, bry dere! Mange bryr seg og det er veldig bra, men er mange som gir f i dyrene også, dessverre.
pinar Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Hvordan er Loreal? Både med tanke på som produkt og om de tester på dyr? Har Body shop noe? De tester hvertfall ikke på dyr.
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 L´oreal tester på dyr. Bodyshop tester ikke på dyr, men de eies av et selskap som tester på dyr. Biotherm tester ikke på dyr, men de eies av L´oreal som tester. Så da må man vurdere om man ønsker å bruke Body Shop og Biotherm siden de eies av L´oreal. Har hørt at Nestle har kjøpt opp Body Shop nå, men aner ikke om det stemmer. Uansett tester de på dyr de også, grrrrr.
pinar Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 L´oreal tester på dyr. Bodyshop tester ikke på dyr, men de eies av et selskap som tester på dyr. Biotherm tester ikke på dyr, men de eies av L´oreal som tester. Så da må man vurdere om man ønsker å bruke Body Shop og Biotherm siden de eies av L´oreal. Har hørt at Nestle har kjøpt opp Body Shop nå, men aner ikke om det stemmer. Uansett tester de på dyr de også, grrrrr. Hmm. Hva bruker du?
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Jeg bytter på Purelogy, KMS og Fudge for tiden. Vil du ha noe billig tester heller ikke John Frieda på dyr og den sheer-serien er helt grei. Dessverre er det veldig mange hårpleieprodusenter som tester på dyr, men de jeg nevnte er ihvertfall trygge. Alterna er også trygt, men de har jeg ikke prøvd noe av.
pinar Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Jeg bytter på Purelogy, KMS og Fudge for tiden. Vil du ha noe billig tester heller ikke John Frieda på dyr og den sheer-serien er helt grei. Dessverre er det veldig mange hårpleieprodusenter som tester på dyr, men de jeg nevnte er ihvertfall trygge. Alterna er også trygt, men de har jeg ikke prøvd noe av. Ok, takk
kills Skrevet 18. september 2012 #17 Skrevet 18. september 2012 Hvordan er Loreal? Både med tanke på som produkt og om de tester på dyr? Har Body shop noe? De tester hvertfall ikke på dyr. De tester, og de eier vel også Redken.
kills Skrevet 18. september 2012 #18 Skrevet 18. september 2012 Det er ingen som må kjøpe antisnap. Redken tester som jeg skrev høyere opp her på dyr. Vær så snill, bry dere! Mange bryr seg og det er veldig bra, men er mange som gir f i dyrene også, dessverre. Jeg er enig i at man skal bry seg og i det minste unngå dyretestede produkter så godt det lar seg gjøre, men siden TS spurte om produkter som faktisk fungerer for hennes/hans problem så nevnte jeg de produktene jeg vet fungerer. Fint at du nevner det, da. 1
Gjest Loverdose Skrevet 18. september 2012 #19 Skrevet 18. september 2012 Joico K-pak serien. Den er FANTASTISK.
2009 Skrevet 24. september 2012 #20 Skrevet 24. september 2012 MaroccanOil !!! fungerer kjempe bra, lukter utrolig godt også. litt dyr, men verdt hver krone!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå