Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har den rosa.

Jeg vil si at den er ganske bra, siden den ikke gjør slik at håret ditt blir fettete og "olivenolje-aktig". Du trenger bare å bruke bittelitt, og den fordeler seg kjempegodt. Man ser forskjell og merker at håret blir glattere og får mer glans. Den varer også veldig lenge.. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Sorry jeg så feil. Jeg har en som ligner på den rosa, men ikke samme type. Den jeg har heter Cristalliste..

Skrevet

Jeg har beklageligvis ikke prøvd noen av disse nye oljene, som jeg også er nysgjerrig på, men jeg har vært veldig fornøyd med deres tidligere oljer. Håper noen har gjort seg noen erfaringer!

Skrevet

Jeg har den grønne, som jeg tror skal være for litt skadet hår. Har vært veldig fornøyd med den da. :) I motsetning til f eks Morrocanoil sin olje som ikke var noe for meg, den følte jeg at ikke trakk godt nok inn i håret og ble liggende utenpå da på en måte. Men smak og behag! :) Lykke til

Skrevet

Jeg liker dem absolutt ikke, den bare forsvant inn i håret uten å gjøre noe for det. Venninna mi liker den da.. Det kommer an på behovet ditt. Jeg liker oljen i Oléo relax, men jeg har brusete hår.

Skrevet

Styr unna Kerastase! De tester på dyr. Har hørt Purelogy har noen gode håroljer, men har ikke prøvd de selv. De er ihvertfall dyrevennlige, men veldig dyre, så lønner seg å kjøpe på nett. (som det meste annet)

Skrevet

Eeeeeller dere kan bruke jojobaolje, det er det desidert beste oljeproduktet til hår. Miljøvennlig, dyrevennlig, økonomisk og bra. Det likner veldig på fettet huden produserer selv også, som selvfølgelg er det aller beste for håret. Man kan sannsynligvis blande det med eteriske oljer for å gi det god lukt også, men der kommer jeg til kort, dere må spørre på helsekostbutikken der det kjøpes.

Skrevet

Styr unna Kerastase! De tester på dyr. Har hørt Purelogy har noen gode håroljer, men har ikke prøvd de selv. De er ihvertfall dyrevennlige, men veldig dyre, så lønner seg å kjøpe på nett. (som det meste annet)

Pureology er eid av L'Oreal, om du er opptatt av dyretesting.

• Liker 3
Skrevet

Har ikke prøvd de, men er veldig fornøyd med håroljen fra Orofluido.

Skrevet

De fleste "håroljene" fungerer ganske likt da de har silikoner som hovedingrediens som igjen glatter ut håret. Uansett hvor mange andre lukseriøse oljer som skal være i produktet er det silikoner som gjør jobben og topper ingredienselisten.

Men jeg har prøvd den gylne der hos frisøren to ganger, og den gjør håret ganske glatt og fint, men kan ikke si at den pleier noe særlig. Den legger seg utenpå hårstråene og fjerner frizz, slik som alle silikonbaserte produkter gjør.

Jeg er ikke redd for silikoner, men om du vil pleie håret ditt og om det er veldig skadet bør du kombinere oljen med en hårkur, for dette gjør ikke stort annet enn å få det til å se pent ut. Omtaler på makeupalley kan du lese HER =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...