AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Er den god? Er den tung for håret(jeg har tynt hår)? Hvordan lukter den? Anonym poster: e497c2a0bb68c3e7198569717c77f780
Callisto83 Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg elsker den! Lukter litt kokosaktig nesten, og skal vel være i rundt 15 minutter hvis jeg ikke husker feil, og jeg merka stor forskjell på mitt tynne og tørre hår. Det ble mye mykere og 'vanlig' etterpå Så jeg veksler ihvertfall mellom den og den til Joico, og synes Redken sin nesten er hakket bedre. Men det er min mening.
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Anbefales ikke! Redken tester på dyr!!!!! At ikke folk bryr seg om det er helt forjævlig. Tenk om det var deres egen katt de helte produktene i øynene på!!!!! Men dere hadde vel ikke brydd dere da heller, fr det er jo sååååå viktig å bruke Redken. Sorry, men jeg blir så PROVOSERT av sånne som gir faen i at dyr lider!!!!!!!!! Fins masse gode dyrevennlige produkter! 1
Professor Orm Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 L'oréal har sluttet å teste på dyr, dvs at Redken også har det, siden de eies av L'oréal. Og jeg bryr meg også om merkene tester på dyr. Jeg klør i hodebunnen av Redken. All soft er bra for de som har tørt, grovt hår. Men for fint hår blir den nok for tung, så du bør heller satse på noe annet
julielis Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Oi jeg som var så sikker på at Redken var safe, men ser jo nå på nett at det er jo ikke. Det finnes så absolutt gode dyrevennlige produkter, så jeg trekker tilbake Redken anbefalelsen ovenfor. Maria Åkerberg har gode hår- og hudprodukter som er dyrevennlige
Gjest Badabing Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 L'oréal har sluttet å teste på dyr, dvs at Redken også har det, siden de eies av L'oréal. Og jeg bryr meg også om merkene tester på dyr. Hvor har du lest det?
Vulpes Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 All Soft fungerte fint for håret mitt. Gjorde håret mindre tørt og litt mer glansfullt om jeg husker korrekt. Kan muligens bli litt i tyngste laget for de med veldig flatt hår? Vet ikke dette helt sikkert altså, bare gjetter litt nå. Shampooer fra Redken styrer jeg derimot unna, jeg brukte Redken shampoo en periode for noen år siden og hodebunnen min ble helt herpet. Tørr og flassete og sår. Tok mange måneder før det gikk over, skikkelig stygt og ubehagelig.
Professor Orm Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Hvor har du lest det? De har i aller høyeste grad testet på dyr før. Snakka med en frisør jeg kjenner (og hun er garantert bevisst på dette) at det er i ferd med å avvikles. Men for all del, hvis man vil være helt 100% sikker så følger man jo den lista
Gjest Badabing Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 De har i aller høyeste grad testet på dyr før. Snakka med en frisør jeg kjenner (og hun er garantert bevisst på dette) at det er i ferd med å avvikles. Men for all del, hvis man vil være helt 100% sikker så følger man jo den lista Jeg bare lurte på om du hadde en kilde å vise til. Det er jo dumt om folk tror det er ok hvis det ikke er det.. Jeg har hørt at L'Oreal som alle andre må slutte å teste ferdige produkter på dyr siden det blir ulovlig med dyretesting i EU, men at de fortsatt kan teste ingredienser.. Det har jeg ingen kilde for, så jeg spør fordi jeg ikke vet.
Professor Orm Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Det kan vi prøve å finne ut av. Men det er jo helt på trynet å kunne teste ingredienser men ikke ferdige produkter. Fant denne her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2115572/LOreal-donates-1-2million-help-abolish-animal-testing-welfare-groups-say-company-stop-practice-NOW.html De er nok uansett i ferd med å avvikle det, så det er bra
Gjest Badabing Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Det kan vi prøve å finne ut av. Men det er jo helt på trynet å kunne teste ingredienser men ikke ferdige produkter. Fant denne her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2115572/LOreal-donates-1-2million-help-abolish-animal-testing-welfare-groups-say-company-stop-practice-NOW.html De er nok uansett i ferd med å avvikle det, så det er bra Ja, men jeg ble ikke akkurat overbevist.. Fortsetter å holde meg unna L'Oreal og firmaene som er eiet av L'Oreal, synes ikke et prøveprosjekt holder, det er jo ikke som om de har stoppet enda.
Gjest Borghild Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Bra dere bryr dere. Det varmer et dyreelskerhjerte. Jeg holder meg unna L´oreal helt til jeg vet helt sikkert at de ikke tester verken ingredienser eller ferdig produkt på dyr. Det fins så mange andre gode og dyrevennlige merker. så ingen trenger L´oreal. Det ble jo snakket om å forby dyreforsøk for mange år siden, men det har ennå ikke skjedd noe. Håper det skjer en gang.
Professor Orm Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Bra dere bryr dere. Det varmer et dyreelskerhjerte. Jeg holder meg unna L´oreal helt til jeg vet helt sikkert at de ikke tester verken ingredienser eller ferdig produkt på dyr. Det fins så mange andre gode og dyrevennlige merker. så ingen trenger L´oreal. Det ble jo snakket om å forby dyreforsøk for mange år siden, men det har ennå ikke skjedd noe. Håper det skjer en gang. Jeg liker ikke tanken på dyreforsøk. Men jeg har gitt litt opp også, der foregår forferdelig masse av det innen medisinsk forskning, og det kommer det nok ikke til å ta slutt med det første heller
Gjest Badabing Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Jeg liker ikke tanken på dyreforsøk. Men jeg har gitt litt opp også, der foregår forferdelig masse av det innen medisinsk forskning, og det kommer det nok ikke til å ta slutt med det første heller Så fordi det brukes i medisinsk forskning er det greit med de som brukes i kosmetikkindustrien? Av rent overfladiske årsaker, ikke for å redde liv? Det har noe å si for de millioner av forsøksdyr som brukes av kosmetikkfirmaene. Får man slutt på bruken i den industrien, er mange liv og mye lidelse spart. Forstår ikke at det er så vanskelig heller. Selv hadde jeg med meg en liste over trygge merker da jeg gikk i butikkene i starten, og nå går det av seg selv. Det finnes alltid alternativer. Dette var vel ikke akkurat en tråd om dyreforsøk, men det er for viktig til at det kan ties i hjel. Les gjerne om dyreforsøk og se bilder og film, så skal jeg love deg at du sjekker nøyere opp før du handler noe. Det er søren meg helt forjævlig hva de gjør med dyrene. Etsende stoffer i øynene på dem, setter på dem maske hvor de puster inn giftige gasser mens de spyr, har diaré og smerter og masse annet grusomt.
Professor Orm Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Så fordi det brukes i medisinsk forskning er det greit med de som brukes i kosmetikkindustrien? Av rent overfladiske årsaker, ikke for å redde liv? Det har noe å si for de millioner av forsøksdyr som brukes av kosmetikkfirmaene. Får man slutt på bruken i den industrien, er mange liv og mye lidelse spart. Forstår ikke at det er så vanskelig heller. Selv hadde jeg med meg en liste over trygge merker da jeg gikk i butikkene i starten, og nå går det av seg selv. Det finnes alltid alternativer. Dette var vel ikke akkurat en tråd om dyreforsøk, men det er for viktig til at det kan ties i hjel. Les gjerne om dyreforsøk og se bilder og film, så skal jeg love deg at du sjekker nøyere opp før du handler noe. Det er søren meg helt forjævlig hva de gjør med dyrene. Etsende stoffer i øynene på dem, setter på dem maske hvor de puster inn giftige gasser mens de spyr, har diaré og smerter og masse annet grusomt. Tro meg, jeg har sett det. Og nettopp dét argumentet bruker jeg også, det burde ikke testes på dyr fordi det er av kosmetiske årsaker, som vi strengt tatt ikke trenger. Jeg synes bare det er ille at vi må teste på dyr i det hele tatt, og som den idealisten jeg er, skulle jeg ønske at vi kunne slutte med det også
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #17 Skrevet 18. september 2012 Anbefales ikke! Redken tester på dyr!!!!! At ikke folk bryr seg om det er helt forjævlig. Tenk om det var deres egen katt de helte produktene i øynene på!!!!! Men dere hadde vel ikke brydd dere da heller, fr det er jo sååååå viktig å bruke Redken. Sorry, men jeg blir så PROVOSERT av sånne som gir faen i at dyr lider!!!!!!!!! Fins masse gode dyrevennlige produkter! Hvor finner man en fullstendig liste (gjerne søkbar) over hvem som tester på dyr og ikke? Fant ingen som var brukbare nok når jeg selv googlet. Anonym poster: 09859bc83d0765fdac665d8a902717d9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #18 Skrevet 18. september 2012 Kan dere slutte å søple til denne tråden med irrelevante innlegg? Anonym poster: e497c2a0bb68c3e7198569717c77f780 2
Gjest Daenerys Skrevet 18. september 2012 #19 Skrevet 18. september 2012 Jeg syns den er veldig god, men kommer ikke til å kjøpe den igjen pga dyretesting. Jeg var ikke klar over det når jeg kjøpte den. Har tynt, men mye hår, og den er veldig god Dessverre
Eske Skrevet 18. september 2012 #20 Skrevet 18. september 2012 På mitt hår fungerer den også svært fint, det blir silkemykt og deilig. Jeg elsker også duften, men vil ikke påstå at den lukter kokos - for det takler jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå