AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei dere! Jeg har minimal peiling på tekniske ting ifm fotografering, og lurer på om noen her kan hjelpe meg? Jeg har et canon ixus kamera, og har vært veldig fornøyd med hvor gode bilder det tar. Jeg bruker oftest "dyr/barn-innstillingen", da den gjør at jeg får tatt gode bilder, selv av ting som beveger seg, og man kan knipse raskt uten at det trenger så lang tid på å fokusere. Nå har det imidlertid skjedd et eller annet, for plutselig blir alle bildene hvite, både bilder tatt inne og ute.. Har noen en formening om hva dette kan skyldes? På forhånd takk!! Anonym poster: 66fc2ecacfb5645b7f2db6741d04e05e
Safira Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Prøv å stille kamerat tilbake til fabrikkinnstillinger, det står antagelig hvordan du skal gjøre dette i manualen. Prøv også med et annet minnekort, det kan være det som har tatt kvelden.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Hei og takk for svar! Jeg prøvde begge deler, men det ble ikke bedre, dessverre.. Hm, spørs om det må en tur til butikken jeg kjøpte det, kanskje de kan hjelpe. Anonym poster: 66fc2ecacfb5645b7f2db6741d04e05e
Safira Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Hm, ja det høres fornuftig ut. Det kan hende det rett og slett har tatt kvelden, håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå