Gjest Nybygger Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hei! Lurer litt på om det er noen som har erfaring med bjølsenhellinga bhg her? Har nettopp fått plass til lillegutt og er usikker på om jeg skal vente på førsteplassen eller takke ja. Vi flytter fra Bergen så jeg vet svært lite om bjølsen generelt. Fikk beskjed om at det var en fin plass for unger. Noen som kan komme med tips? Skal kjøpe leilighet i sagene
Gjest ruti Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg har hørt og observert en del negativt om Bjølsenhellinga barnehage, men har ikke selv hatt barn der. Jeg har inntrykk av at Bjølsen barnehage som ligger like ved er mye bedre. Bjølsen skole ville jeg unngått.
Gjest nybygger Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Jeg har hørt og observert en del negativt om Bjølsenhellinga barnehage, men har ikke selv hatt barn der. Jeg har inntrykk av at Bjølsen barnehage som ligger like ved er mye bedre. Bjølsen skole ville jeg unngått. Oisann! Kan jeg spørre om hvilke ting du har hørt/observert?
Gjest ruti Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Det står en del i denne tråden, jeg er enig i mye av det som står der: http://www.klikk.no/...rshov-sandaker/ Hvis det ikke er lov å lenke til andre fora, google "bjølsenhellinga barnehage negativ"
Gjest nybygger Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Huff! Det der høres ikke bra ut i det hele tatt! Hvilke andre barnehager kan anbefales? Burde sjekket bedre opp i dette merker jeg. Burde jeg kanskje lete etter leilighet i en annen bydel?
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 vi bor på sagene/bjølsen og har bhgplass i Riflegata. heeeeeeeeelt fantastisk! guttungen storkoser seg og det gjør alle de andre barna også. er så fornøyd med personell/infoflyt/foreldre osv. Bjølsenhellinga er helt ok tror jeg, men har hørt diverse. hvis du googler som anbefalt over her så ser man jo at det er tilbake i 2008! mye MYE kan skje på 4 år. du kan jo ringe direkte til bhg. så får du se hvilket inntrykk du får. bare av nysgjerrighet: hva har du på 1.plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå