Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2004 #1 Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som kan hjelpe meg?? Har lyst på hjemmeside, men kan ikke html.koder.. hvor kan jeg få tak i hjemmeside uten å måtte kunne disse kodene?? Har prøvd meg på home.no, men kom ikke inn!
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #2 Skrevet 22. februar 2004 Du kan bruke composer i netscape.. Mange mener at det er rotete, men det funker bra når man ikke kan HTML. Jeg brukte forresten en HTML tutorial og lærte meg det på egen hånd. Har iallefall fått til å lage dem.
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Hva mente du forresten med "få tak i"? Mener du kanskje et område på nettet hvor du kan legge ut ferdige sider....?
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Ja, mente ei side hvor en kan legge den ut.. Har prøvd geocities, men det var bare.. eh.. *arg!!* og *wræl* Vist du skjønner..????
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #5 Skrevet 22. februar 2004 Hehe.. Ja... Skjønner godt det ja... Har du prøvd hos Sol? Eller å søke på f.eks startsiden.no? Det er vel flere steder man kan få lagt ut sidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå