Tropic Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Vurderer å kjøpe endel sminke fra the bodyshop. Bruker idag mye elf, men vil prøve noe litt dyrere da jeg sliter med kviser idet siste. Noen med erfaringer med bodyshopsminke?
Kvist Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Leppestiftene er ganske gode til den prisen, de sitter uten å gi den tørre ekle følelsen. Resten av sminken har jeg ikke prøvd annet enn til testing, fargeutvalget er jo elendig og de har glitter i nesten alt jo. To ganger har to ulike bodyshopansatte prøvd å fortelle meg at neida, det er ikke deres foundation som bare kommer i mørke guloransje toner, det er bare det at jeg kanskje ikke er helt frisk i dag, og hvis jeg prøver mørk guloransje foundation så vil jeg nok føle meg myyyyye freshere. Ehh, jotakk. Fjortislooken gjør nok susen da tenker jeg.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Bodyshop er ikke noe jeg anbefaler for acne prone hud. Mineralsminken er helt forferdelig... men noen av øyenskyggene er veldig fine =)
Tropic Skrevet 13. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2012 Er foundation/tinted moisturizer og concealer jeg trenger, så da er kanskje ikke body shop merket, noen anbefalinger til hvilket merke jeg da bør prøvd? Sliter som sagt med kviser..
Tropic Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2012 Ps. sliter ofte også med kakete sminke, vil det skal se naturlig ut, mye kaker seg sånn :S
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Jeg prøvde denne foundationen fra body shop. Jeg har fargen Rose Ivory så den er ikke guloransje, men jeg kan ikke si at jeg liker den. Den er klin umulig å få til å se naturlig ut (kan være jeg er helt elendig da), og jeg er nokså sikker på at jeg får uren hud av den (men det får jeg av ID også). Jeg får også veldig glinsende annsikt av den, og den sitter ikke så lenge. Jeg liker veldig godt blushen de har da. Den er ikke veldig pigmentert, men jeg syns det er greit for da er det veldig vanskelig å ende opp med å se ut som en klovn. Mer har jeg ikke prøvd, da jeg ikke er stor fan glitteret/shimmeret de putter i alt. Anonym poster: 0b05b8f38eb345069c5081a0f5f5f9da
Kvist Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Jeg har fargen Rose Ivory så den er ikke guloransje, Det er den fargen de prøver å prakke på meg også. Som lys i huden og rødhåret blir resultatet mørk guloransje på meg, selv om det nok er den minst oransje av fargene deres.
LilleLola Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 jeg bruker I.D matte, synes den er bedre enn den originale. Den legger seg mer naturlig og varer lenger, får heller ikke kviser av den, det får jeg hvis jeg går et par dager uten sminke. Bruker fargen golden fair Er ikke så mye dyrere enn den originale heller, koster 230 på feelunique
Tropic Skrevet 13. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2012 jeg bruker I.D matte, synes den er bedre enn den originale. Den legger seg mer naturlig og varer lenger, får heller ikke kviser av den, det får jeg hvis jeg går et par dager uten sminke. Bruker fargen golden fair Er ikke så mye dyrere enn den originale heller, koster 230 på feelunique http://www.feelunique.com/p/Bare-Escentuals-id-SPF15-Matte-Foundation-Lockable-Sifter-6g?q=golden%20fair er det denne du tenker på? Ser jo ut som et pudder Jeg er forresten KJEMPE dårlig på å påføre slike ting, så positivt om den er enkel å få naturlig Noen tips om bra concealer? Føler alle er så oransje, og det ser ikke bra ut på min hud, jeg er veldig lys i huden, og mer rosa enn oransje
LilleLola Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 http://www.feeluniqu...g?q=golden fair er det denne du tenker på? Ser jo ut som et pudder Jeg er forresten KJEMPE dårlig på å påføre slike ting, så positivt om den er enkel å få naturlig Noen tips om bra concealer? Føler alle er så oransje, og det ser ikke bra ut på min hud, jeg er veldig lys i huden, og mer rosa enn oransje Det er mineralsminke ja, og så lenge du ikke tar for mye ser det naturlig ut Når jeg begynte med I.D hadde jeg et sett som det fulgte med foundation, concealer, børster ++, pluss en dvd som viste hvordan du skulle påføre det for å få det fint. Get started kit tror jeg det, og når har jeg brukt I.D i 2 år snart
Tropic Skrevet 13. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2012 hmm... Nå føler jeg meg fjern, men skal jeg altså bruke foundation som et pudder da? Altså med kost?
LilleLola Skrevet 13. september 2012 #12 Skrevet 13. september 2012 hmm... Nå føler jeg meg fjern, men skal jeg altså bruke foundation som et pudder da? Altså med kost? Ja, bruker du flytende foundation nå? Det fikk jeg mye kviser av før, mineralfoundation er mye bedre på min hud. Har litt fet hud og får lett urenheter.
Tropic Skrevet 13. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2012 Bruker tinted hudkrem nå og concealer. Vet du om man kan kjøpe ID sminke på taxfree? Skal nemlig innom der om et par dager, og trenger å få kjøpt sminken da.
LilleLola Skrevet 13. september 2012 #14 Skrevet 13. september 2012 Nei, det vet jeg ikke, jeg reiser ikke så mye Jeg pleier å kjøpe på nett på feelunique eller blush, hvis jeg trenger det kjapt kjøper jeg på sminkebutikk til dobbel pris, men det er sjeldent.
kills Skrevet 13. september 2012 #15 Skrevet 13. september 2012 Jeg har aldri sett ID på Tax Free. Jeg har ikke prøvd så mye sminke fra Body Shop, men har noen foundationsbørster derfra som jeg synes er helt OK og så brukte jeg solpudderet deres i kuleform for noen år siden. Den synes jeg var veldig fin.
Gjest Sitrondrops Skrevet 13. september 2012 #16 Skrevet 13. september 2012 Concealeren fra Body Shop får øynene mine til å renne litt, men er ikke sikkert du reagerer på det da. Kjøper egentlig bare bodybutter der nå for tiden.
Tropic Skrevet 14. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2012 Hehe, dropper med andre ord bodyshop. Andre merker dere er fornøyde med? Merker jeg bør gå for, er dyre merker som dior noe å gå etter? Tenker igjen på foundation/tinted moisturizers, og en concealer. Jeg må ha de med lite farge, ikke tung. Jeg tar tilogmed å blander tinted moisturizer med litt hudkrem, fordi jeg ellers føler det legger seg sånn OPPÅ huden, om dere skjønner. Er det bedre å bruke kost enn hendene kanskje?
glovarm Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Jeg synes ikke noe om verken bodyshop eller ID. Anbefaler Everyday minerals sin matte mineralfoundation. vet det har vert en del omdiskuterte ting rundt EM, men synes som sagt den er fantastisk. Jeg har veldig kvisete hud, men mye mindre etter jeg begynte på denne. Veldig naturlig, sitter lenge, og enkel å bruke =) (OG mye billigere enn id(rundt 100 kr)... du kan kjøpe testere på nettet hvor du kun betaler 20-30 kr i frakt, slik at du får den perfekte fargen)
Mermaid Blues Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 Fra Body Shop bruker jeg kun primer (utrolig fornøyd med den), pudder, brynsfarge og lipgloss. De har også en mascara som er innmari fin på, men den er så vannfast at jeg klarer ikke å få den av igjen uansett hva slags sminkefjerner jeg bruker. Sminkekostene deres er jeg veldig fornøyd med Foundation og concealer (samt øyenskygger, mascara, eyeliner og blush) handler jeg hos MAC, og forskjellen er ubeskrivelig (har prøvd TBS sine). Nå har jeg temmelig snill hud som vanligvis oppfører seg pent uansett hva slags produkter jeg bruker, så vet ikke hvordan de er for mer kranglete hud, men det regner jeg med de som jobber hos MAC vet mer om Jeg bruker alltid kost når jeg legger foundation og pudder, fornøyd med denne: http://www.maccosmetics.co.uk/product/146/1391/Products/Brushes/Face/188-Small-Duo-Fibre-Face-Brush/index.tmpl
Strixvaria Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 Jeg har lignende problemer med BodyShop-sminke. Mineraldoundationen er helt grei, dekker etter mitt syn ganske godt og alt sånt, men når jeg f.eks. skal prøve å ha litt flytende foundation under for å få det til å sitte litt bedre enkelte steder, så popper kvisene opp som bare det. Helt grusomt. Akkurat nå ser jeg helt grusom ut i ansiktet; kviser og irriterte hudområder om hverandre. Er MAC hyperallergenisk? Vet at mange synes det er så bra sminke derfra, men jeg gidder ikke bruke hundrevis av kroner på noe jeg kanskje ikke tåler (som jeg gjorde på MakeUpStore - never again!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå