Gå til innhold

Han kommer på besøk i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i par uker og han kommer hjem til meg i kveld..for første gang.Jeg har en datter på 8 år og hun synes det er helt greit.Jeg pleier aldri,abs aldri å ha menn på besøk når hun er hos meg.Han er utrolig grei og respekterer det,men vi har lyst å møtes litt oftere.Han kommer i 7 tiden.Jeg er ikke vant til det og har ikke peiling hvordan fungerer sånne greier.Hehe.Hva skal jeg ha på,hvordan skal jeg oppføre meg haha.Er supernervøs.Har kake,kaffe,alle mulige typer juice,snacks,kjeks(det pleier jeg alltid å ha når jeg får besøk).Trenger litt hjelp.

P.s . skal begynne å rydde nå hehe<br /><br /> Anonym poster: ec9f384501d1092d599efc5607fdc4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dattera være med? I så fall må du finne på noe som er naturlig for din lille familien: spis sammen, ta en runde med brettspill, se en film. Dattera må ikke være sentrum av møte, men tenk på muligheter til å snakke med mannen.

Skrevet

Gjør det så naturlig som mulig..... Spis kveldsmat sammen feks.

Vår 8åring legger seg kl 20.00, og det erjo fullt mulig å ha besøk etter det, sånn i starten liksom..... Men du ser selv...

Anonym poster: ef6f76641eda0ae0bf549cd4ff2b8598

Skrevet

Jepp,fikset det :)Hun legger seg også kl 8 sånn at han kommer etter det ;)<br /><br /> Anonym poster: 585dab839821882b3e0521051b14f710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...