AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Sist uke fikk jeg en gratis time med personlig trener. Jeg varma opp og han ga meg ett treningsprogram som jeg skulle gå igjennom sammen med han. I treninga ba han meg ta tak i ein stang og løfte meg opp med min egen kroppsvekt, da holt jeg på å besvime, jeg er 65kg og har null muskler! Han pressa meg til å ta 10 stk.. Jeg sto bare å skalv etterpå Senere på kvelden var jeg helt slakt å satt i sofaen å så på tv, så kjenner jeg plutselig hele nakken gå i lås, det gjorde så innmari vondt!! Jeg fikk ikke sove den natta, det gjorde vondt å puste.. smerten lå i beinet i nakken, nakkeraden eller hva det heter, ikke i musklene. Jeg var så kvalmen.. jeg klarte ingenting selv.. Gikk til legevakta, fikk utrolig sterke smertestillende. Legen sa at den personlige treneren hadde pressa meg for hardt, og at han stadig fikk inn pasienter med samme skade av samme grunn. Hva er det med disse personlige trenerene som skader ryggen til folk med overdreven vektløfting? de skal jo selge medlemsskap, det er jo ikke akkuratt ett godt salgstriks.. Anonym poster: f92254d5c490adc505f2f461cd3ffefd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Herres, du må sende inn klage til treningssenteret. Ikke alle personlige trenere er skikket til å være det. Anonym poster: fc0907541deaebf03894344007a56a4a 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Den øvelsen du fikk er overhodet ikke for nybegynnere, og jeg har faktisk aldri sett noen personlige trenere benytte den øvelsen til kundene sine. Jeg har vært kjempefornøyd med personlig trener på Elixia som jeg har benyttet, fordi de har lyttet til mine ønsker og lagt opp et program som passer for meg; hverken for tung eller lett. Jeg ville klaget han inn til ledelsen. Anonym poster: fb2a21eb6dd2ea742da06466654e0206 1
Envy Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Veldig spesielt å presse chins på en nybegynner. Jeg ville klaget, til en eller annen instans. Den PT'en der hørtes veldig uansvarlig ut! Håper ikke du har mistet alle treningsgleden, og at du snart er i fin form igjen
Katniss Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Skriv en mail til sentret slik at andre kan bli spart for den samme opplevelsen. 3
kills Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Det er en veldig spesiell øvelse å få en nybegynner til å gjøre. Jeg ville sendt inn klage til senteret. Har vært bort i en personlig trener som mente jeg ikke tok knebøy riktig og har bedt meg om å gjøre det på en spesiell måte. Hver gang fikk jeg vekta på korsryggen og hadde utrolig vondt i en til to uker i etterkant av treningen.. Når man i tillegg trener mange ganger i uka så sier det seg selv at det fort kan utvikle seg til noe smertefullt. Jeg byttet trener og fikk da beskjed om at måten den andre treneren skulle ha meg til å gjøre det på var helt feil.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Ja jeg har prøvd å finne hjemmeside eller mail, men det er ett lite treningssenter og jeg aner ikke hva det heter. Jeg går fortsatt på supersterke smertestillende og sliter nå også med magen og kvalme pga det. Nå er det 5 dager siden jeg fikk denne nakkeskaden, og jeg sliter enda med nakken, den er bedre, men så fort jeg sitter stille og holder meg i ro så stivner den helt til igjen og det er utrolig smertefullt! Jeg skal jammen klage ja! så fort jeg kommer meg bort dit, skal ikke trene med PT igjenn hvertfall! Anonym poster: f92254d5c490adc505f2f461cd3ffefd
Dragonfly84 Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Håper du fikk tatt MR av nakken? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå