Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Lar du være å svare? Og i såfall hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2004 #2 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg lar være å svare på vitser og andre morsomheter. (Sender heller en i retur når jeg har en på lager) Svarer heller ikke mens jeg er på jobb eller er opptatt med noe annet. Synes ikke at det er særlig morsomt når folk bruker tiden på å sende SMS når de er på besøk hos andre eller har besøk. Egentlig svarer jeg bare når jeg har lyst til å svare. Det er noe annet hvis det gjelder SMS med konkrete spørsmål eller viktige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. februar 2004 #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg bruker ikke sms til vitser/morsomheter og det tror jeg de rundt meg har skjønt. Det hender det dumper inn noe allikevel en sjelden gang i blandt, og det har hendt jeg har videresendt, men da skal det være utrolig bra/morsomt! Jeg svarer alltid på sms men er ofte ganske treg, det kan være snakk om timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 22. februar 2004 #4 Del Skrevet 22. februar 2004 Svarer alltid, med mindre det dreier seg om "masseproduserte" vitser. Har hemmelig nummer, så jeg antar at de som sender meg SMS har noe viktig å si. Svarer derfor, som regel i løpet at 2 - 3 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. februar 2004 #5 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg svarer ikke alltid rett og slett fordi jeg ofte ikke har mobilen med meg - glemmer også ofte å slå på lyden. Regner med at alle som kjenner meg vet at jeg er en svime av dimensjoner på det området (nøkler og mobil :-? ) Dessuten synes jegikke SMS er noe særlig å gi viktige beskjeder på. Har man noe viktig å si bør man ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. februar 2004 #6 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg svarer alltid, så fremt det ikke er vitser og slikt, men det får jeg heldigvis sjelden. Det kan ta litt tid før jeg svarer hvis jeg ikke har mobilen med eller den er slått av, men jeg svarer alltid til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polkadott Skrevet 22. februar 2004 #7 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg svarer alltid så lenge jeg syns det er noe å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg svarer nesten alltid, bortsett fra ved morro-melidinger. Det hender at jeg sender disse videre dersom de er veldig bra, ellers så blir de slettet direkte. Jeg har nesten alltid telefonen med meg, og svarer for det meste innen 5 minutter. (Unntatt når jeg er på skolen, osv da) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 22. februar 2004 #9 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg svarer alltid, og det ved første anledning. Med mindre det er en melding med "OK" som var et svar på min melding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #10 Del Skrevet 23. februar 2004 Det hender ofte at jeg ikke svarer, enten fordi jeg ikke har noe å si som svar på meldingen, eller fordi jeg rett og slett ikke gidder å knote ned meldinger på et utrolig upraktisk tastatur. De som virkelig vil meg noe, ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 23. februar 2004 #11 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg svarer stort sett alltid, ikke bestandig med en gang( hvis jeg er på jobb). Svarer aldri på sånne kjedesms´er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #12 Del Skrevet 23. februar 2004 irriterende å få mange spørsmål fra folk som bare maser om ditt og datt... Har du nummeret til den og den etc, så må jeg betale for med en sms for at vedkommende skal finne ut av det. Da burde heller folk som hele tidem maser om slikt ringe! forresten kan "anrop=ja/ok/greit" være fin måte å svare på... Lar du være å svare? Og i såfall hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. februar 2004 #13 Del Skrevet 23. februar 2004 Svarer nesten aldri på sms, og iallfall ikke på vitser og spørsmål som fx 'hva er tlf nr dit', 'når åpner pub'en?', 'hva gjør du nå', osv.. Da får de heller ringe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #14 Del Skrevet 23. februar 2004 Meg som startet tråden. Her er mine svar: Jeg lar være å svare hvis det er masseproduserte tullmeldinger som ikke jeg har sansen for. Bare for å markere at dette ikke er min form for humor. Videre hvis personer jeg ikke liker, og har noe til overs for, sender meg melding. (Uansett innhold) Svarer rett og slett ikke, bare for å markere at ingen kontakt ønskes. Noen kommentarer til fremgangsmåten min? Er den feil og feig? :-? Ellers er jeg nok en av de bedre kundene hos Telenor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. februar 2004 #15 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen kommentarer til fremgangsmåten min? Er den feil og feig? :-? Tror ikke det er noen fasit på hvordan man skal svare tilbake, evt ikke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 24. februar 2004 #16 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg svarer ikke hvis jeg ikke har tid eller det er noen som ikke trenger svar. sender heller ikke kjedesmser for det synes jeg er teit. gidder ikke bruke penger på det. men det hender jo at jeg får noen og det er greit nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 Svarer hvis det fordrer ett svar, men må rasjonalisere litt fordi jeg er blakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg svarer på alt bortsett fra vitser ol.. i det siste har jeg blitt plaget med reklame på mobilen... det er irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 Svarer så og si alltid. Merker at det ikke alltid er tilfelle blant endel av de jeg kjenner :-? Er det "kjede-sms" og "usakligheter" så gidder jeg ikke svare. Men folk jeg kjenner sender stort sett bare hyggelige og informative / seriøse beskjeder. Så jeg svarer så fort jeg kan jeg ( uten å stresse da ). De vitsene jeg får er stort sett hysterisk morsomme, så jeg kan slenge en artig kommentar tilbake og evt videresende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå