Gå til innhold

Hadde samleie i buskene - Stor politijakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et noe overkåt par klarte ikke å holde seg og tok seg en kjapp en i buskene. Uheldigvis var dette like ved en skole i Namsos hvor noen elever fanget opp opptrinnet og fikk seg noen morsomme bilder.

Politiet ser svært alvorlig på saken og har satt inn enorme ressurser for å finne de elskovssyke personene slik at de kan straffeforfulge dem og helst hive dem i fengsel ett år.

To stk. har frivillig sex, mer eller mindre med klærne på. Siden dette tilfeldigvis var i nærheten av en skole har de visstnok begått en krenkende handling som er svært alvorlig og bør straffes med fengsel.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3470673.ece

Jeg blir rørt over at politiet i Norge som virkelig står opp for befolkningen og prioriterer de store og viktige saken i landet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så sikkert at det ikke var en overfallsvoldtekt som fant sted?

Skrevet

Er det så sikkert at det ikke var en overfallsvoldtekt som fant sted?

" Da paret ble oppdaget, fikk de på seg klærne og løp fra stedet."

Bevares, det er godt mulig, men lite sannsynlig. Men om så er, så er dette noe som den som ble overfalt må ta stilling til skal anmeldes eller ei.

Skrevet

Men voldtektssaker henlegger de i flust! ... :roll:

• Liker 6
Skrevet

"Politiet ber om bilder" :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Det er rett og slett kvalmende med disse moralistene og fy-menneskene.

Nå antar jeg dette var frivillig. Det er helt sykt at de skal straffes for det. For mannen sin del så er det nesten bedre om det var voldtekt for han vil sikkert få lavere straff da uansett. Det er enda sykere.

Anonym poster: f73ab97fa3be88de3f04d7a30f3bd948

• Liker 4
Skrevet

Folk i Namsos må være igjennom et generasjonsskifte fordi før i tiden var det ingen som hevet på øyebrynet av sånt en gang og nå ringer de messingen???? :daane:

Skrevet

Politiet i Namsos er visstnok opprørt over dette, og er frustrerte over at alle ressurser nå går med til å avsløre hvem knullerne var.

Bl.a. har de måttet avslyse 3-4 kontroller i en øde 60-sone i området, noe som går kraftig utvoer lønnsomheten på det lokale lensmannskontoret.

Skrevet

Politiet i Namsos er visstnok opprørt over dette, og er frustrerte over at alle ressurser nå går med til å avsløre hvem knullerne var.

Bl.a. har de måttet avslyse 3-4 kontroller i en øde 60-sone i området, noe som går kraftig utvoer lønnsomheten på det lokale lensmannskontoret.

Jeg er ikke imponert over apehuset på Namsos.

Skrevet
Men voldtektssaker henlegger de i flust! ... :roll:

Det er fordi det ofte er nesten umulig å bevise noe som helst. Mener du de skulle diktet opp bevis eller noe slikt?

• Liker 1
Skrevet
Politiet ser svært alvorlig på saken og har satt inn enorme ressurser for å finne de elskovssyke personene slik at de kan straffeforfulge dem og helst hive dem i fengsel ett år.

Herregud. Du påstår at politiet overdriver, men det er jo du som blåser saken totalt ut av proporsjoner.

Det eneste politiet har sagt er at de vil etterforske saken. Enorme ressurser er bare en løgn du har diktet opp.

At noen driver og puler rundt en ungdomsskole er også en skjerpende omstendighet. Det er riktig av politiet å etterforske saken.

• Liker 3
Skrevet

Og folk tror man er en "bad ass" når man sier at man ikke respekterer politiet...

Skrevet
Og folk tror man er en "bad ass" når man sier at man ikke respekterer politiet...

Nei, man er vel heller litt patetisk bare.

• Liker 1
Skrevet

Nei, man er vel heller litt patetisk bare.

Syns det er 100% legitimt ikke å respektere mennesker som i store deler av sin arbeidstid plager helt alminnelige mennesker med ting de ikke burde plages med. Selv internasjonal krigsrett fastslår at man er ansvarlig for sine handlinger og ikke kan gjemme seg bak "ordre".

Skrevet

At noen driver og puler rundt en ungdomsskole er også en skjerpende omstendighet. Det er riktig av politiet å etterforske saken.

Hvorfor er det en skjerpende omstendighet? Ungdomsskoleelever tar da ingen skade av å se noen ha frivillig sex i buskene.. Ville synes det hadde vært kjempespennende å se noe slikt da jeg var ungdomsskoleelev. :sjokkert: Damn, hvorfor var det ingen buskepulere der jeg gikk på skole? Flere burde pule i buskene, og politiet burde begynne med å fange tyver og voldsutøvere!

Skrevet

Hvorfor er det en skjerpende omstendighet? Ungdomsskoleelever tar da ingen skade av å se noen ha frivillig sex i buskene.. Ville synes det hadde vært kjempespennende å se noe slikt da jeg var ungdomsskoleelev. :sjokkert: Damn, hvorfor var det ingen buskepulere der jeg gikk på skole? Flere burde pule i buskene, og politiet burde begynne med å fange tyver og voldsutøvere!

Helt enig. Det er et paradoks at politiet legger ned åndsvakt med ressurser for straffe to mennesker som koser seg i buskene, når man ser hvor fundamentalt de svikter i mange andre svært alvorlige saker.

Det er visst veldig viktig å fakke elskovssyke par som har seg utendørs, og å ferske bilister som kjører i 65 km i timen i 60-sonen.

Ikke rart folk mister respekt for politiet her til lands.

Skrevet
Syns det er 100% legitimt ikke å respektere mennesker som i store deler av sin arbeidstid plager helt alminnelige mennesker med ting de ikke burde plages med. Selv internasjonal krigsrett fastslår at man er ansvarlig for sine handlinger og ikke kan gjemme seg bak "ordre".

Ordre? Hva slags ordre? Hvem gjemmer seg bak ordre?

Politiet plager nok ikke helt alminnelige mennesker uten grunn. Skjønner at fartsbøller og andre som mener de er hevet over loven blir irritert når de blir tatt på fersken, men det er tross alt de som brøt loven.

Skrevet
Hvorfor er det en skjerpende omstendighet? Ungdomsskoleelever tar da ingen skade av å se noen ha frivillig sex i buskene..

Sexpresset på ungdom er stort nok som det er, og man forventer at skolen er et trygt sted å være, og at ungdommene ikke utsettes for uønskede seksuelle situasjoner.

Skrevet

Enig. Det her er bare å le av. La folk pule i fred.

Skrevet
Helt enig. Det er et paradoks at politiet legger ned åndsvakt med ressurser for straffe to mennesker som koser seg i buskene, når man ser hvor fundamentalt de svikter i mange andre svært alvorlige saker.

Hvor har du det fra at de bruker så mye ressurser på dette?

Og hvordan hadde det sett ut hvis de lot være å etterforske en så opplagt sak?

Det er visst veldig viktig å fakke elskovssyke par som har seg utendørs, og å ferske bilister som kjører i 65 km i timen i 60-sonen.

Ikke rart folk mister respekt for politiet her til lands.

Politiet bruker vel noe slikt som 2% av tiden sin på trafikksaker. De må som regel la de som ikke kjører veldig langt over fartsgrensen slippe unna fordi det er så mange som kjører mye raskere.

Men når fartsgrensen er 60 så er det faktisk en grunn til det. Det er ganske patetisk av deg å klage over at du blir tatt når du faktisk bryter fartsgrensen. Du må bli voksen og ta ansvar for egne handlinger.

Å skylde på politiet når de tar deg i lovbrudd er bare latterlig.

Jeg skulle ønske politiet hadde ressurser til å bruke enda mer tid i trafikken, for det er fortsatt for mange som dør der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...