Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så for en stund siden gjorde jeg det slutt med eksdama. Etter det hadde vi lite kontakt de neste månedene, før jeg traff henne ute på byen. Full som jeg var, tok jeg henne med hjem og vi hadde sex. Hun fortalte meg morgenen etter at hun var sammen med en annen og begynte å gråte. Hun sa hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg har ingen intensjoner om å bli sammen med henne igjen...

men, her er spørsmålet. Bør jeg ta kontakt med hennes nåværende kjæreste og fortelle han at hun var utro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Nei, for all del ikke. La henne ordne opp i dette selv du.

• Liker 13
Skrevet

Nei, det bør hun få ordne opp i eller ikke selv. Men si gjerne tydlig ifra til henne at du ikke er interessert i et forhold, så ikke hun tror dere skal bli sammen igjen hvis hun dumper kjærsten sin eller noe slikt..

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du burde si det, hvis hun ikke har tenkt til å gjøre det ... Men la henne få sjansen til å forklare han det først, selvfølgelig.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal han blande seg oppi deres forhold? Hun tok et valg som hun er nødt til å betale dyre dommer for. Hvorvidt hun eier nok vett i hodet til å stå frem som en ærlig person, er kun opp til henne. Å blande inn en tredjepart er unødvendig.

• Liker 3
Skrevet

Så for en stund siden gjorde jeg det slutt med eksdama. Etter det hadde vi lite kontakt de neste månedene, før jeg traff henne ute på byen. Full som jeg var, tok jeg henne med hjem og vi hadde sex. Hun fortalte meg morgenen etter at hun var sammen med en annen og begynte å gråte. Hun sa hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg har ingen intensjoner om å bli sammen med henne igjen...

men, her er spørsmålet. Bør jeg ta kontakt med hennes nåværende kjæreste og fortelle han at hun var utro?

Om hun ikke har noen planer om å fortelle han det selv, så syns jeg du skal si det. Hadde jeg i alle fall satt pris på.

Skrevet

Å, jeg savner virkelig god trolling!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal han blande seg oppi deres forhold? Hun tok et valg som hun er nødt til å betale dyre dommer for. Hvorvidt hun eier nok vett i hodet til å stå frem som en ærlig person, er kun opp til henne. Å blande inn en tredjepart er unødvendig.

Fordi det handler om at kjæresten hennes fortjener å vite hva han er sammen med ...

Skrevet
Bør jeg ta kontakt med hennes nåværende kjæreste og fortelle han at hun var utro?

Jeg hadde gjort det. Sannsynligvis fortjener han bedre enn en utro partner.

Anonym poster: 42ff912fb8ae00caf2a30fc50754e6d7

Skrevet

Hadde det skjedd flere ganger kunne jeg nok tenkt meg å si ifra selv, men når jenta tydeligvis er full av anger så trenger du ikke blande deg i det.

Anonym poster: 081b10f204a7014c58c9ae6b289cf803

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva med at du kutter kontakten med henne og lar hun ta konsekvensene og jobben med å ordne opp ondet nye forholdet som du ikke er en del av? Ask yourself, is it my secret to tell? Han finner fort nok ut hva slags dame han er sammen med tenker jeg. Er han en venn av deg? Da skjønner jeg at du ønsker å si noe. Men om du ikke kjenner han så la heller de ordne det selv, hvis hun er så lei seg så innrømmer hun det for han til slutt.. Du er ferdig med henne føler du og da er det beste du kan gjøre å være tydelig på at det skjedde en gang men at du ikke ønsker noe mer. Ta med deg hatten og gå, utroskap kommer alltid for en dag...

• 1 måned senere...
Skrevet

Synes du skal holde deg langt unna, jeg.

Skrevet

ikke ditt problem, og alle kan gjøre feil. hvis du da ikke bærer noe bitterhet og nag til henne og vil ødelegge for henne. men det er jo dårlig gjort syns jeg-dersom du ikke ønsker henne tilbake.

Anonym poster: a8ae9adee8a116495d43cfbc5b370788

Skrevet

Du har ingenting med hennes nye forhold å gjøre. Er du bitter eller hevnlysten, forstår jeg likevel ikke hvorfor du skal blande han inn i deres ons, det vil jo bare såre han. Og du var full, DERFOR knullet du eksen din... tror ikke helt på den, det virker som du unnskylder at dere hadde sex.

Anonym poster: 44aafc61fd12e1fb5f8f91092dbf150e

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det er tydlig dette er KG. Har det vært en mann er klart man skulle si fra.

Damer er seg selv nærmest.

Skrevet

Du har ingenting med hennes nye forhold å gjøre. Er du bitter eller hevnlysten, forstår jeg likevel ikke hvorfor du skal blande han inn i deres ons, det vil jo bare såre han. Og du var full, DERFOR knullet du eksen din... tror ikke helt på den, det virker som du unnskylder at dere hadde sex.

Anonym poster: 44aafc61fd12e1fb5f8f91092dbf150e

Det er hennes ansvar , det er hun som har ny partner. Det eer tydleig at damer dytter dette over på menn. Det er visst alltid mannes skyld og ansvar om mann og dame er utro med hverandre.

Ja ja ................

Skrevet

Først dumper TS henne, hun prøver å gå videre med en ny kjæreste, så puler TS henne også skal han i tillegg ødelegge det nye forholdet hun er i, tydeligvis for å komme seg over TS?

Sympatisk.

• Liker 5
Skrevet

Herregud for ei suppe! Oppfør dere som voksne! Vis respekt for andre mennesker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...