Gå til innhold

Samsung Galaxy Note N7000?

Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Hei! Skal kjøpe meg ny mobil og kom over Samsung Galaxy Note N7000. Altså denne: http://www.lefdal.co...marttelefon-bla

Noen som har denne fra før av?

Har bestemt meg for å velge Samsung, da jeg liker de telefonene best. Har prøvd SIII, men den var ikke så bra som forventet.

Lurer og på hva som ikke er bra med samsung galaxy note?

Takk på forhånd :)

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær klar over at denne mobilen er enorm... Virkelig, virkelig svær. Hvordan den er som mobil vet jeg ikke, jeg ble helt avskrekket over størrelsen. Jeg har Samsung Galaxy SII, og jeg synes til og med den er såpass stor at den ikke ligger behagelig i hånden, og er litt upraktisk.

Anonym poster: 23ce79816441d77784ef7ddcbb2157df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den mobilen på jobb og jeg blir litt erta på kontoret fordi den er ganske stor... Men ellers så elsker jeg den. Den er rask, jeg kan notere på den med pennene også er skjermen stor og oversiktelig. Også har den jo android som er ett bra operativ system etter min mening.

Jeg bytter neppe denne før jeg absolutt må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har den mobilen på jobb og jeg blir litt erta på kontoret fordi den er ganske stor... Men ellers så elsker jeg den. Den er rask, jeg kan notere på den med pennene også er skjermen stor og oversiktelig. Også har den jo android som er ett bra operativ system etter min mening.

Jeg bytter neppe denne før jeg absolutt må.

Tusen takk! Er klar over at den er veldig stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...